عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در مرکز سامد


حضور مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در مرکز سامد

حضور مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در مرکز سامد

مهندس ملک مدير كل راه وشهرسازي استان گلستان به همراه معاونین اداره کل با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان به صورت تلفنی مستقیماً با مردم شریف استان به گفتگو پرداخت و در خواست های آنان را مورد رسیدگی قرار داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان مهندس"مهدی ملک "مدير كل راه و شهرسازي گلستان در گفتگو با پایگاه خبري اداره کل گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت فرصت مناسبی برای تعامل بی واسطه مردم با مدیران دستگاه های اجرایی می باشد و کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسيدن به پاسخ در زمان كوتاه موجب افزایش رضایتمندی مردم می شود.

وی افزود : ارائه پيشنهاد ،انتقاد و شکایت فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاه‌ها ي اجراي است تا با شناسایی اين موارد از طریق مردم جهت اصلاح و برطرف كردن موارد اشاره شده برنامه ریزی نمایند.

همچنین مهندس ملک اعلام کرد: روز چهارشنبه 1 تیرماه 1401 ،بیشترین آمار تماسهاي وارده در سامانه سامد در حوزه اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان در خصوص طرح نهضت ملی مسکن و موضوعات مرتبط با ساخت و ساز ، واگذاری زمین شهری و تغییر کاربری بوده است.

وی افزود : كليه موارد بازگو شده توسط هم استانيهاي عزيز پاسخ داده شد و تعدادي از آن جهت بررسي هاي لازم از مبادي قانوني تا حصول نتيجه پيگيري و پاسخ هاي لازم به شهروندان گرامي ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است مدير كل راه وشهرسازي استان گلستان در روزهای سه شنبه هر هفته نیز دیدار چهره به چهره با مردم شریف استان را در برنامه داشته که شهروندان می توانند با مراجعه حضوری نیز مشکلات خود را مطرح نمایند.

حضور مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در مرکز سامد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .