عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لزوم توجه به پیوست رسانه‌ای در تولید و فروش محصولات صنایع‌دستی

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور در بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی گرگان؛

لزوم توجه به پیوست رسانه‌ای در تولید و فروش محصولات صنایع‌دستی

لزوم توجه به پیوست رسانه‌ای در تولید و فروش محصولات صنایع‌دستی

 معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به استان گلستان در حاشیه بازدید از خانه‌های صنایع‌دستی شهرستان گرگان گفت: در حوزه تولید و فروش محصولات فاخر صنایع‌دستی باید پیوست رسانه‌ای به‌منظور معرفی و تبلیغات تولیدات هنرمندان لحاظ شود.

به‌گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مریم جلالی پیش‌ازظهر امروز سه‌شنبه 21 تیرماه 1401 در حاشیه بازدید از خانه‌های صنایع‌دستی شهرستان گرگان که با همراهی عیسی پایین‌محلی فرماندار شهرستان گرگان، رحمان فرمانی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان، ویدا توحدی مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور، حسین خواجه بیدختی مشاور در امور استان‌های معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور، مریم حاجی‌ابراهیمی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان و جمعی دیگر از مسئولان اجرایی شد، گفت: باید در حوزه تولید محتوا برای محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اقدامات ویژه‌ای صورت گیرد.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور تصریح کرد: برندسازی محصولات صنایع‌دستی یکی از موضوعات مغفول مانده در حوزه صنایع‌دستی است که باید در این حوزه به‌صورت ویژه ورود کنیم.
او تأکید کرد: در حوزه تولید و فروش محصولات فاخر صنایع‌دستی باید پیوست رسانه‌ای به‌منظور معرفی و تبلیغات تولیدات هنرمندان لحاظ شود.
در این خانه‌های صنایع‌دستی شهرستان گرگان محصولاتی در رشته‌های جاجیم، گلیم، قلم‌زنی روی مس، رودوزی‌های سنتی، معرق، منبت، سفال، نگارگری، نساجی سنتی، زیورآلات سنتی و… تولید و عرضه می‌‌شود.
مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده عالی این وزارتخانه در سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به گلستان، امروز سه‌شنبه 21 تیرماه 1401 از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد استان شد.
برگزاری دیدار و نشست‌های تخصصی با مقامات و مسئولان استانی، بازدید از ظرفیت‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان‌های استان گلستان و دیدار و گفت‌وگو با هنرمندان و صنعتگران این حوزه از دیگر برنامه‌های سفر معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان گلستان است.

لزوم توجه به پیوست رسانه‌ای در تولید و فروش محصولات صنایع‌دستی


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .