عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشت‌یابی بيش از 2900 كيلومتر شبكه و 69 هزار عدد انشعاب گاز در سطح استان گلستان

درسه ماهه نخست سال 1401 انجام شد؛

نشت‌یابی بيش از 2900 كيلومتر شبكه و 69 هزار عدد انشعاب گاز در سطح استان گلستان

 

مدیرعامل شركت گاز استان گلستان گفت: بيش از 2900 هزار كيلومتر شبكه در سطح استان در سه‌ماهه اول سال 1401 توسط این شركت نشت‌یابی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، علی طالبی بابیان خبر فوق در این خصوص  افزود: در همین راستا در این بازه زمانی باهمت گروه نشت‌یابی، تعداد 69هزار عددانشعاب گاز نیز مورد نشت‌یابی قرار گرفت.

طالبی اظهار داشت: در مدت مشابه سال گذشته این شرکت بیش از 2800 کیلومتر شبكه و 61 عدد انشعاب گاز را کنترل و نشت‌یابی کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از انجام نشت‌یابی و گزارش گروه نشت‌یاب، مواردی که مخاطره‌آمیز است سريعاً به ادارات گازرساني اعلام می‌شودتا به‌منظور جلوگیری از خسارت‌ها و صدمات بیشتر در اسرع وقت نسبت به مرتفع شدن آن اقدام نمایند.

مدیرعامل شركت گاز استان گلستان تأكيد كرد: به‌منظور حصول اطمينان از عدم وجود نشت گاز لازم است مشتركين گاز خانگي سیستم‌های لوله‌کشی گاز داخلي منازل خود را به‌صورت مستمر با كف صابون نشت‌یابی كنند، ضمن اينكه مشتركين واحدهاي صنعتي و تجاري نيز شير ورودي و ساير شيرهاي مصرف را بسته و فشار محبوس شده شبكه داخلي را به‌دقت اندازه‌گیری و به مدت چند ساعت مورد پايش قرار دهند تا در صورت وجود افت فشار با هماهنگي شرکت‌های مجري ذيصلاح جهت بررسي و رفع نشت گاز اقدام نمايند.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .