عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در سال 93 بيش از 7385 كيلومتر شبكه گاز در سطح استان نشت يابي شد


در سال 93 بيش از 7385 كيلومتر شبكه گاز در سطح استان نشت يابي شد

 رئيس بازرسي فني شركت گاز استان گلستان درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت گفت: تا پايان سال 93 بيش از 7 هزار و 382 كيلومتر شبكه در سطح استان توسط این شركت نشت یابی شده است .

 وی افزود: در همین راستا با همت تیم نشت یابی در سال گذشته تعداد 257 هزار و 522 عدد انشعاب گاز نیز مورد نشت یابی قرار گرفت.

 مهندس صالح روشني افزود : بیش از 3 کیلومتر شبكه و 55 عدد انشعاب گاز را نیز خارج از برنامه زمانی نشت یابی کردیم که در مجموع در استان بالغ بر7 هزار و 385 کیلومتر شبکه و تعداد 257 هزار و 577 انشعاب توسط کارکنان این واحد کنترل و نشت یابی شد .

 وی در ادامه تصریح کرد ند: پس از گزارش تيم نشت ياب موارد نشتي ومخاطره آميز سريعاً به ادارات گازرساني اعلام شده و واحدهاي مربوط دراسرع وقت نسبت به مرتفع شدن آن اقدام کردند .

 روشني با بیان اینکه نگهداري و مراقبت از تأسيسات گاز بويژه تأسيسات مدفون شده اهميت بسزايي دارد به نحوي كه كوتاهي و غفلت از آن مي تواند صدمات و خسارات فراوان و جبران ناپذير به همراه داشته باشد گفت : به عنایت به اینکه پايش و كنترل منظم و دوره اي تأسيسات شبكه و انشعاب گاز مطابق با استانداردهاي شركت ملي گاز ايران يكي از وظايف بسيار مهم و حساس واحد بازرسي فني گاز گلستان بوده و به موقع انجام می گیرد خوشبختانه تاكنون حوادث ناشي از نشت گاز كه منجر به بروزخسارات جاني و مالي باشد گزارش نشده است .

 رئيس بازرسي فني شركت گاز استان گلستان درپايان با تأكيد بر جدي گرفتن نشت گاز به مشتركين عزیز توصيه كرد: به منظور حصول اطمينان از عدم وجود نشت گاز لازم است مشتركين گاز خانگي سيستم هاي لوله كشي گاز داخلي منازل خود را حداقل 6 ماه يكبار با كف صابون نشت يابي كنند ، ضمن اينكه مشتركين واحدهاي صنعتي و تجاري نيز شير ورودي و ساير شيرهاي مصرف را بسته و فشار محبوس شده شبكه داخلي را به دقت اندازه گيري و بمدت چند ساعت مورد پايش قرار دهند تا در صورت وجود افت فشار با هماهنگي شركتهاي مجري ذيصلاح جهت بررسي و رفع نشت گاز اقدام نمايند .

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .