عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشت يابي بيش از 5430 كيلومتر شبكه و 181 هزار انشعاب گاز در سطح استان گلستان


نشت يابي بيش از 5430 كيلومتر شبكه و 181 هزار انشعاب گاز در سطح استان گلستان

مدیرعامل شركت گاز استان گلستان گفت: تيم نشت ياب شركت تا پایان آذرماه سال جاری توانست 16 شهر و 491 روستای استان را با بيش از 5430 كيلومتر شبكه و 181 هزار انشعاب گاز در سطح استان نشت یابی کند.

وی خاطر نشان كرد:پس از کنترل و پایش تاسیسات گازرسانی،موارد مشاهده شده از سوي تيم نشت ياب سريعاً به ادارات گازرساني گزارش شده و  واحدهاي مربوط دراسرع وقت نسبت به مرتفع نمودن آن اقدام می کنند.

مهندس صفر علی جمال لیوانی تصريح كرد:نگهداري و مراقبت از تأسيسات گاز بويژه تأسيسات مدفون شده اهميت بسزايي دارد به نحوي كه كوتاهي و غفلت از آن مي تواند صدمات و خسارات فراوان و جبران ناپذيری به همراه داشته باشد. 
  وی افزود:واحد بازرسي فنی شرکت با تنظيم برنامه مدون مطابق با استانداردهاي شركت ملي گاز ايران،كنترل منظم و دوره اي از تأسيسات مذكور را به لحاظ بررسي موارد نشتي و احتمالاً ناايمن گاز بابهره گيري از پيشرفته ترين دستگاههاي نشت ياب توسط تيم نشت يابی مورد پايش قرار مي دهد.

وي در ادامه گفت:انجام نشت يابي مزايايي از جمله جلوگيري از هدر رفت ثروت ملي،كاهش خطرات زيست محيطي و مهمتر از همه جلوگيري از بروز حوادث ناگوار را بهمراه دارد.

جمال لیوانی باتأكيد بر جدي گرفتن نشت گاز به مشتركين عزیز توصيه كرد:به منظور اطمينان از عدم وجود نشت گاز مشتركين گاز خانگي باید سيستم هاي لوله كشي گاز داخلي منازل خود را حداقل 6 ماه  يكبار با كف صابون نشت يابي كنند،ضمن اينكه مشتركين واحدهاي صنعتي و تجاري نيز شير ورودي و ساير شيرهاي مصرف را بسته و فشار محبوس شده شبكه داخلي را به دقت اندازه گيري و بمدت چند ساعت مورد پايش قراردهندتا در صورت وجود افت فشار با هماهنگي شركتهاي مجري ذيصلاح جهت بررسي و رفع نشت گاز اقدام نمايند.

مدیرعامل شركت گاز استان گلستان در پایان از همه مشترکین  عزیز استان خواست  در صورت مشاهده هر گونه نشتی از شبکه و انشعابات گاز بدون فوت وقت طی تماس با تلفن 194 مراتب را به پست امداد گاز منطقه گزارش دهند. 
 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .