عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشت یابی بيش از4هزار كيلومتر شبكه و146 هزار عدد انشعاب گاز درسطح استان

مدیرعامل گاز گلستان:

نشت یابی بيش از4هزار كيلومتر شبكه و146 هزار عدد انشعاب گاز درسطح استان

مدیرعامل گاز گلستان گفت:در سال 94 بيش از4450 كيلومتر شبكه و146 هزار عدد انشعاب گاز درسطح استان گلستان نشت يابي شد

 

  مهندس صفرعلی جمال لیوانی درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان گفت:بر اساس برنامه ریزی تدوین شده در سال 94 بيش از 4400 كيلومتر شبكه در سطح استان توسط این شركت نشت یابی شده است .

 وی افزود: در همین راستا در سالی که گذشت با همت تیم نشت یابی گاز گلستان تعداد 145 هزار انشعاب گاز نیز مورد نشت یابی قرار گرفت.

 مدیرعامل گاز گلستان اذعان داشت:بیش از 50 کیلومتر شبكه و 1000 انشعاب گاز را نیز خارج از برنامه زمانی نشت یابی شد که در مجموع در استان بالغ بر 4450 کیلومتر شبکه و 146 هزار انشعاب توسط همکاران واحد بازرسی فنی کنترل و نشت یابی شد.

 در همین راستا رئیس بازرسی فنی گاز گلستان نیز گفت : پس از گزارش تيم نشت ياب موارد نشتي ومخاطره آميز سريعاً به ادارات گازرساني اعلام شده و واحدهاي مربوط دراسرع وقت نسبت به مرتفع شدن آن اقدام کردند

 وی تصریح کردند:نگهداري و مراقبت از تأسيسات گاز بويژه تأسيسات مدفون شده اهميت بسزايي دارد به نحوي كه كوتاهي و غفلت از آن مي تواند صدمات و خسارات فراوان و جبران ناپذير به همراه داشته باشد

 صالح روشنی افزود:باعنایت به اینکه پايش و كنترل منظم و دوره اي تأسيسات شبكه و انشعاب گاز مطابق با استانداردهاي شركت ملي گاز ايران يكي از وظايف بسيار مهم و حساس واحد بازرسي فني گاز گلستان بوده و به موقع انجام می گیرد خوشبختانه تاكنون حوادث ناشي از نشت گاز كه منجر به بروز خسارات جاني و مالي باشد گزارش نشده است .

 وی با تأكيد بر جدي گرفتن نشت گاز به مشتركين عزیز توصيه كرد:به منظور حصول اطمينان از عدم وجود نشت گاز لازم است مشتركين گاز خانگي سيستم هاي لوله كشي گاز داخلي منازل خود را حداقل 6 ماه يكبار با كف صابون نشت يابي كنند .

 رئیس بازرسی فنی گاز گلستان اظهار داشت :مشتركين واحدهاي صنعتي و تجاري نيز دقت کنند شير ورودي و ساير شيرهاي مصرف را بسته و فشار محبوس شده شبكه داخلي را به دقت اندازه گيري و بمدت چند ساعت مورد پايش قرار دهند تا در صورت وجود افت فشار با هماهنگي شركتهاي مجري ذيصلاح جهت بررسي و رفع نشت گاز اقدام نمايند .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .