عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تسهیل‌گری استانداری گلستان در تأمین منابع بانکی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری

دیدار سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری استانداری گلستان با مدیرکل میراث‌فرهنگی استان؛

تسهیل‌گری استانداری گلستان در تأمین منابع بانکی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری

تسهیل‌گری استانداری گلستان در تأمین منابع بانکی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری

 علی وفایی سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری گلستان با محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان روز دوشنبه 14 شهریورماه 1401 در دیدار با دیدار علی وفایی سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری گلستان، گفت: در سند چشم‌انداز استان، گردشگری به‌عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه معرفی شده است؛ ازاین‌رو طبیعتاً باید برای حمایت از سرمایه‌گذاران این حوزه، سهم بخش گردشگری از تسهیلات بانکی استان افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی است که در این راستا تسهیل‌گری استانداری گلستان به‌منظور تأمین منابع بانکی موردنیاز برای اجرای پروژه‌ها، می‌تواند اجرای این پروژه‌ها را تسریع کند.
ساوری تأکید کرد: برای رسیدن به جایگاه واقعی استان در بخش گردشگری به‌عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه استان، باید از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی بهره برد و بدون همراهی و تعامل بخش‌های مختلف استان نیل به این هدف مشکل خواهد بود. 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .