عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تامین و پایداری آب شرب 24هزار نفر در روستاهای علی آباد کتول ، آق قلا و گنبدکاووس

در قالب طرح جهاد آبرسانی شرکت آبفا گلستان صورت گرفت :

تامین و پایداری آب شرب 24هزار نفر در روستاهای علی آباد کتول ، آق قلا و گنبدکاووس

تامین و پایداری آب شرب 24هزار نفر در روستاهای علی آباد کتول ، آق قلا و گنبدکاووس
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت : در قالب طرح جهاد آبرسانی و با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) مشکل آب شرب 24هزار نفر در روستاهای علی آباد کتول ، آق قلا و گنبدکاووس (مجتمع کتول ) رفع می گردد .
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، دکتر ایرج حیدریان با اعلام این خبر افزود : حفر و تجهیز 3 حلقه چاه آب شرب از محل اعتبارات محرومیت زدایی در مجتمع کتول جهت پایداری و رفع کمبود آب شرب  این مجتمع که 20روستا را تحت پوشش دارد یکی از پروژه های مهم شرکت اب و فاضلاب استان گلستان در راستای پروژه های محرومیت زدایی می باشد .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بیان داشت :  در قالب طرح محرومیت‌زدایی و آبرسانی به روستا‌های کم برخوردار ، با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ( قرارگاه خاتم النبیاء ) عملیات آبرسانی به ۴۳۲ روستای محروم استان در 30ماه  با اعتباری باِلغ بر ۶ هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال در حال انجام است.
حیدریان طرح جهاد آبرسانی را نشان از توجه به اقشار کم برخوردار دانست و در این ارتباط گفت: تامین نیازهای اولیه از ضروریات روستاهاست که خوشبختانه این دولت و وزرات نیرو این مسئله مهم را به طور جدی پیگیری می نماید .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: با تکمیل پروژه محرومیت زدایی مجتمع کتول 20 روستا با اعتباری بالغ بر 150میلیارد ریال و 6767خانوار روستایی از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

تامین و پایداری آب شرب 24هزار نفر در روستاهای علی آباد کتول ، آق قلا و گنبدکاووس


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .