عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همبستگی کار داوطلبانه محور هم افزایی برای خدمت به مردم

پیام مدیرعامل هلال‌احمر گلستان به مناسبت روز جهانی داوطلب:

همبستگی کار داوطلبانه محور هم افزایی برای خدمت به مردم

همبستگی کار داوطلبانه محور هم افزایی برای خدمت به مردم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در پیامی به مناسبت ۱۴ آذر روز جهانی داوطلب از خدمات صادقانه و بدون چشمداشت استان که همراه با هلال احمر به مردم کمک می کنند قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، متن پیام قاسم غریب آبادی بدین شرح است:
مشارکت در امور جامعه و نهادینه کردن فعالیت های خیر خواهانه و عام المنفعه به عنوان یکی از اصولی ترین بنیادهای تشکیلاتی جمعیت هلال احمر به منظور پاسخ به نیازهای بشری است.
کار داوطلبانه با عشق عجین است. عشق خدمت به همنوعان. کار داوطلبانه حرکتی انسانی و متاثر از اخلاق معنوی است که جز با اخلاص، ایمان و شناخت متصور نیست و استمرار و تعمیق مشارکت اجتماعی در گرو حرکت وسیع و مستمر داوطلبانه‌ نخبگان و خیرین و فعالان اجتماعی است.
چهاردهم آذر ماه مصادف با ۵ دسامبر روز جهانی داوطلب با شعار محوری " همبستگی با کار داوطلبانه "  فرصت مناسبی است تا  در صدسالگی هلال احمر از تلاشهای خستگی ناپذیر و خدمات بی منت افرادی سپاسگزاری نمائیم که هر جا موفقیتی در جمعیت هلال احمر دیده می شود حضور پر رنگ آنها آشکار است.
اینجانب، ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی داوطلب، خدمات ارزنده و سرشار از مهربانی اعضا و خیرین همواره پیشگام و داوطلب استان گلستان در برهه های گوناگون همچون ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق کم برخوردار، کمک به تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی، جمع آوری کمک های مردمی در مقاطع مختلف به ویژه خدمت رسانی در عرصه مقابله با کرونا را ارج نهاده و با آرزوی موفقیت، بهرورزی، شادکامی و سلامتی برای یکایک این عزیزان، امیدوارم استمرار همگرایی و انسجام گروه‌های مختلف داوطلبی و همدلی بیش از پیش آن ها، چشم‌انداز امیدبخشی از توسعه خدمات داوطلبانه را نه تنها در سطح استان گلستان و ایران اسلامی، بلکه در فراسوی مرزها به تصویر بکشد.
قاسم غریب ابادی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .