عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مديركل شيلات گلستان در ويدئو كنفرانس ششمين اجلاس استاني نماز


حضور مديركل شيلات گلستان در ويدئو كنفرانس ششمين اجلاس استاني نماز

حضور مديركل شيلات گلستان در ويدئو كنفرانس ششمين اجلاس استاني نماز

ششمين اجلاس استاني نماز با همراهي حجت الاسلام قرائتي رييس ستاد اقامه نماز كشور بصورت ويدئو كنفرانس و با حضور دكتر حق شناس استاندار گلستان، دكتر هاشميان رئيس كل دادگستري، سردار ملك شاهكوهي و همچنين ويدئو كنفرانس با 100 دستگاه، فرمانداري و اداره استان و با شعار پيوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد در محل استانداري گلستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان دكتر حق شناس گفت: همه ما مكلف هستيم كه تسهيلات اقامه نماز را براي همه كاركنان در دستگاه هاي اجرايي فراهم كنيم و لذا بايد نمازخانه هاي دستگاه هاي اجرايي در بهترين مكان بايد در نظر گرفته شود.

همچنين در اين جلسه رئيس ستاد اقامه نماز كشور نيز بصورت ويدئو كنفرانسي اظهار كرد: نماز حلال همه مشكلات است و خداوند نيز در قرآن همه را براي رفع مشكلات به برپايي نماز هدايت مي كند.

حجت الاسلام والمسلمين محسن قرائتي يادآور شد: اولين دستور خداوند و آخرين وصيت الهي به پيامبران نماز بوده است.

وي افزود: راجع به نماز نبايد كوتاهي كرد و بايد توسلات و نماز را مورد نظر قرار دهيم و چهره هاي شاخصي همچون شهيد سپهبد سليماني همواره ارادت خود را به نماز و اقامه آن نشان دادند.

لازم به ذكر است در اين جلسه بيانيه ششمين اجلاس استاني نماز قرائت شد و از دستگاه هاي برتر در اقامه نماز تقدير به عمل آمد.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شیلات گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 204
  • کد خبر : 80139