عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در گلستان هیچ پروژه متوقفی در حوزه راه وجود ندارد

اقدام جدی اداره کل راه و شهرسازی گلستان در راستای ایجاد ایمنی برای مردم استان؛

در گلستان هیچ پروژه متوقفی در حوزه راه وجود ندارد

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان در جمع خبرنگاران از فعال بودن تمامی پروژه های حوزه راه در راستای ایجاد ایمنی و بهسازی محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان مهندس علیرضا لیاقی در خصوص وضعیت بهسازی محورهای مواصلاتی گلستان اظهار کرد: بهسازی و ایمن سازی محورهای گلستان از مطالبات جدی مردم بوده و اداره کل راه و شهرسازی اقدامات زیادی در راستای کاهش تصادف جاده ای و ایجاد ایمنی در این محورها در دستور کار دارد.

وی افزود: بر اساس ابلاغ سازمان برنامه و بودجه شانه سازی و ایمن سازی 10 کیلومتر از محور آق قلا تا سه راهی انبار الوم جزو وظایف راه و شهرسازی گلستان می باشد.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت: این اداره کل در راستای تعهد به وظایف خود، شانه سازی 10 کیلومتر از باند شرقی این محور را به طور کامل انجام داده است.

مهندس لیاقی ادامه داد: همچنین ایمن سازی شش و نیم کیلومتر در باند غربی محور آق قلا تا سه راهی انبار الوم صورت گرفته که تا پایان سال شانه سازی این محور نیز تکمیل خواهد شد.

وی در ادامه از فعال بودن سایر پروژه های راهسازی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر آسفالت هشت کیلومتر از باند جنوبی محور بندر ترکمن – آق قلا به پایان رسیده و در حال انجام روکش  آسفالت در این محور هستیم.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود: این پروژه یک همکاری مشترک با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوده که برای بهره برداری از آن در آینده ای نه چندان دور نیاز به همکاری این اداره کل می باشد.

مهندس لیاقی ادامه داد: همچنین دو کیلومتراز زیرسازی باند شرقی محور بندر ترکمن به گمیشان و چهار کیلومتر از زیرسازی محور آق قلا به گنبد نیز در روزهای اخیر به اتمام رسیده است.

وی در انتها با بیان اینکه تعداد زیادی از این پروژه ها جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است، گفت: اداره کل راه و شهرسازی گلستان یکی از دستگاه های پیشرو در جذب اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور بوده و هم اکنون در استان هیچ پروژه متوقفی در حوزه راه وجود ندارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .