عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یک صدا ایران می‌تواند یکصدایی را در آموزش و پرورش کشور ایجاد کند

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

یک صدا ایران می‌تواند یکصدایی را در آموزش و پرورش کشور ایجاد کند

 
 
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: یک صدا ایران می‌تواند یکصدایی را در آموزش و پرورش کشور ایجاد کند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، روز دوشنبه سوم بهمن ماه 1401 نشست خبری رویداد یک صدا ایران با اصحاب رسانه برگزار شد.

 سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش با حضور در جمع اصحاب رسانه استان گفت: آموزش و پرورش بهترین محل برای فرهنگ سازی و انجام رویدادهای مستمر است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه آینده انقلاب و نظام و ایران اسلامی قرار است به دست دانش آموزان رقم بخورد، افزود: باید یک کار بنیادین و ریشه ای و باشکوه در آموزش و پرورش انجام داد تا در آینده نظام از طریق دانش آموزان به صاحب اصلی اش برسد.

 وی ادامه داد: بهترین شکل آموزش برای دانش آموزان زبان هنر است، یادگیری باید با زبان هنر همراه باشد و برای این کار باید هنرمند خوب داشته باشیم تا اثربخشی آن را در دانش آموزان ببینیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر کسب هویت ملی برای دانش آموزان تاکید دارند، گفت: تمام فعالیت‌های دانش آموزان باید بومی استانی و مطابق با ذائقه دانش آموزان باشد.

نظری تصریح کرد: برای هویت بخشی به دانش آموزان در استان در اولین قدم با احداث اتاق کودک مفاخر استان را معرفی کردیم تا دانش آموزان بزرگان ما نظیر فندرسکی و مختوم قلی را بشناسند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه یک صدا ایران می‌تواند یکصدایی را در آموزش و پرورش کشور ایجاد کند، تاکید کرد: بهترین شکل یادگیری برای دانش آموزان زبان هنر است و برای یادگیری به زبان هنر نیازمند هنرمند خوب هستیم تا اثر بخشی آن را ببینیم.

نظری با اشاره به اینکه رویداد یک صدا ایران می تواند این رسالت را دنبال کند، گفت: بهترین استعدادها در آموزش و پرورش در همه زمینه ها است و این موضوع به همه دستگاه ها اعلام شده که آموزش و پرورش دانش آموزان را شناسایی می کند و آموزش باید با آن دستگاه باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آپ
  • بازدید : 220
  • کد خبر : 98804