عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) از روند برگزاری اولین دوره آموزشی توانمندسازی مربیان سرود

با حضور اساتید ملی و حضور نزدیک به هشتاد مربی سرود از سراسر کشور؛

بازدید مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) از روند برگزاری اولین دوره آموزشی توانمندسازی مربیان سرود

بازدید مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) از روند برگزاری اولین دوره آموزشی توانمندسازی مربیان سرود

اولین دوره آموزشی توانمندسازی مربیان سرود ویژه دوازدهمین دوره جشنواره ملی سرود رضوی به مدت 2 روز در شهرستان گرگان آغاز به کار کرد و صبح امروز مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و جمعی از مسئولان از این کارگاه ملی بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اولین دوره آموزشی توانمندسازی مربیان سرود ویژه دوازدهمین دوره جشنواره ملی سرود رضوی به مدت 2 روز با حضور اساتید برجسته کشوری و حضور حدود مربی سرود خانم و آقا از اقصی نقاط کشور در شهرستان گرگان آغاز به کار کرد.

در صبح امروز، مرتضی سعیدی زاده، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع( با همراهی محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمع دیگر از مسئولان کشوری و استانی با حضور در تالارفخرالدین اسعد گرگانی از روند برپایی دوره آموزشی بازدید به عمل آوردند.

این کارگاه آموزشی زیر نظر اساتیدی چون سعید باقری، مهرداد یکتا و فرناز ساحری برگزار می شود و در آن حدود 80مربی سرود از سراسر کشورمان در آن شرکت دارند.

یادآوری می شود، دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی با حمایت بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و به همت و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش استان گلستان و دبیری سید مجتبی ذبیحی برگزار می شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .