عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در جشنواره مزین به نام امام رضا(ع) به دنبال میزبانی شایسته هستیم


در جشنواره مزین به نام امام رضا(ع) به دنبال میزبانی شایسته هستیم

در جشنواره مزین به نام امام رضا(ع) به دنبال میزبانی شایسته هستیم

در آستانه برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی، جلسه مشترک اداره کل آموزش و پرورش گلستان و این دستگاه اجرایی، با موضوع هماهنگی برگزاری این رویداد معنوی و هنری ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در آستانه برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی، جلسه مشترک اداره کل آموزش و پرورش گلستان و این دستگاه اجرایی، با موضوع هماهنگی برگزاری این رویداد معنوی و هنری ملی در عصرچهارشنبه برگزار شد.

در این جلسه، سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، ضمن اشاره به اینکه شکل گیری و اعطای میزبانی و تقارن برپایی جشنواره سرود رضوی با دهه امامت و ولایت، موهبت و نظر امام رضا(ع) است و ما وظیفه داریم به شایستگی این رویداد را برگزار نماییم.

وی حضور وزیران دو دستگاه اجرایی در این جشنواره را ارزشمند برشمرد و گفت: امیداست با کار ستادی با کیفیت و بهره مندی از ظرفیت حضور وزیران در استان، بتوانیم برای توسعه بیشتر استان قدمی برداریم.

سپس، محمدرعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز ضمن ابراز خرسندی از میزبانی چنین رویداد ارزشمندی که مزین به نام امام رضا(ع) است، گفت: از این برنامه و چنین رویدادهایی باید برای رشدو تعالی و تربیت نسل، به خصوص نسل جوان آینده ساز نهایت بهره را ببریم.

وی ضمن اشاره به فرازی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: شایسته است برای کسب تجربه میدانی، شایسته است از ظرفیت دانش آموزان در ستاد اجرایی جشنواره استفاده کنیم.

در ادامه جلسه حاضران درباره موضوعاتی چون، اطلاع رسانی و تبلیغات، جدول اجراها و انتخاب محل های اجراهای پاتوقی، پوشش رسانه ای، تشکیل جلسه با استاندار و مسئولان، قطعات تولیدی استان و مواردی از این دست بحث و تبادل نظر کردند.

یادآوری می شود، دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی از سری برنامه های بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به میزبانی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .