عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزیدگان گلستانی در هر یک از جشنواره های 16 گانه رضوی امسال هدیه دریافت خواهند کرد

محمد رعیت ضمن اعلام هدیه ویژه به اهالی رسانه استان، عنوان کرد؛

برگزیدگان گلستانی در هر یک از جشنواره های 16 گانه رضوی امسال هدیه دریافت خواهند کرد

برگزیدگان گلستانی در هر یک از جشنواره های 16 گانه رضوی امسال هدیه دریافت خواهند کرد

 

 محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، وعده داد: هرکدام از اهالی فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه استان گلستان که در هریک از موارد ۱۶ گانه بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) حائز رتبه برتر شوند، از سوی این دستگاه اجرایی هدیه ای دریافت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت، ضمن قدردانی از اهدای میزبانی سرود رضوی و نیز همکاری و هم افزایی آموزش و پرورش استان گلستان برای برپایی این رویداد ملی معرفت افزا،گفت: اصحاب فرهنگ و رسانه در ارتقا سطح آگاهی مردم نقش ویژه ای داشته وآثار دوازدهمین دوره جشنواره سرود رضوی متفاوت تر، کیفی تر و اثربخش تر از دوره های گذشته خواهد بود.

محمد رعیت افزود: باورم دارم اصحاب رسانه همچون گذشته در این رخداد ملی فاخر و نشر فرهنگ رضوی نقش برجسته ای ایفا می کنند.

وی اظهار داشت: هرکدام از اهالی فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه استان گلستان که در هریک از موارد ۱۶ گانه بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) حائز رتبه برتر شوند، جدا از هدیه ای که از هر جشنواره دریافت خواهند کرد، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هدیه ای دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه به طور ویژه اعلام کرد: هر یک از اصحاب رسانه استان گلستان که در بخش رسانه جشنواره رضوی که به میزبانی استان گیلان برگزار می شود و بتوانند رتبه های برگزیده را کسب کنند؛ جدا از مبلغ ریالی وعده داده شده از سوی این دستگاه اجرایی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

گفتنی است، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۲۸ اسفند است و علاقه مندان می توانند برای مشاهده فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی شمس توس مراجعه کنند

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .