عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضای تفاهم نامه همکاری هلال احمر و اداره کل فنی حرفه ای گلستان


امضای تفاهم نامه همکاری هلال احمر و اداره کل فنی حرفه ای گلستان

 

امضای تفاهم نامه همکاری هلال احمر و اداره کل فنی حرفه ای گلستان 

تفاهمنامه همکاری مشترک میان هلال احمر و اداره کل فنی و حرفه ای استان با حضور مدیران دو مجموعه به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، در راستای ارتقای توانمندی و افزایش مهارت نیروهای هلال احمر و فنی و حرفه ای استان و بهره مندی مستمر از ظرفیت های موجود در جهت ارائه خدمات آموزشی براساس استانداردهای آموزشی تفاهم نامه همکاری مشترک بین دو سازمان امضا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در مراسم امضا تفاهم نامه گفت: پیگیری اشتغال جوانان و فراهم کردن فرصتی برای اشتغال آنان به ویژه در سالی که با نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مزین شده وظیفه دستگاه های اجرایی استان است که به شکر خدا بسیاری از افرادی که مهارت های فنی و حرفه ای را متناسب با توانمندی، علاقمندی و بازار کار آموزش دیده اند در کوتاه مدت شرایط اشتغال و ورود به بازار کار را پیدا کردند.
غریب آبادی در ادامه افزود: از طرفی هنرآموزان فنی و حرفه ای در کارگاه های عملی با ابزار و لوازمی سر و کار دارند که ممکن است هنگام استفاده برای آنها خطر آفرین باشد و یادگیری اقدامات کمک های اولیه برای آنها ضروری است. لذا پس از ثبت هنرآموزان در سامانه عضویت، آموزش ها به صورت جدی پیگیری خواهد شد.
در ادامه این نشست حمزه گرایلو مدیرکل فنی و حرفه ای استان گفت: آموزش جزو وظایف ذاتی فنی و حرفه ای است و جزو سازمان هایی است که به صورت جدی برای اشتغال جوانان فعالیت می کند، تا جایی که قادر است در حوزه های مختلف برنامه ریزی کند و پس از پایان دوره های آموزشی با پرداخت تسهیلات مناسب شرایط را برای شروع بکار افراد دارای مهارت آماده کند.
گفتی است نیازسنجی آموزشی در جامعه هدف، ارائه اموزش های مهارتی به اعضای جوان هلال احمر جهت کسب قابلیت های شغلی، فرهنگ سازی در زمینه آموزش های مهارتی با رویکرد توسعه کسب و کار، پیگیری نهضت جذب و تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر، برگزاری مانورهای امدادی مشترک و اجرای طرح های اشتفال زایی از مهمترین اهداف تفاهم نامه همکاری مشترک است که به امضای قاسم غریب آبادی مدیرعامل هلال احمر گلستان و حمزه گرایلو مدیرکل فنی و حرفه ای استان رسیده است.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .