عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۱۶۳ اقامتگاه بوم‌گردی گلستان آماده میزبانی از ۵ هزار مسافر نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

۱۶۳ اقامتگاه بوم‌گردی گلستان آماده میزبانی از ۵ هزار مسافر نوروزی

۱۶۳ اقامتگاه بوم‌گردی گلستان آماده میزبانی از ۵ هزار مسافر نوروزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از آمادگی ۱۶۳ اقامتگاه بوم‌گردی استان با ظرفیت حدود ۵هزار نفر برای پذیرش مسافران نوروزی سال ۱۴۰۲ خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری امروز سه‌شنبه 16 اسفندماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر ۱۶۳ اقامتگاه بوم‌گردی در سطح استان فعال است که این تعداد واحد با ظرفیت حدود پنج‌هزارنفری در ایام نوروز پیش رو آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان خاطرنشان کرد: مراکز اقامتی و واحدهای بوم‌گردی استان در طول ایام سال جاری علاوه بر حضور در دوره‌های آموزشی و تجربه حاصل از رکود دوره شیوع کرونا ویروس، آمادگی لازم برای پذیرش گردشگران را دارند. این اداره‌کل با کمک و همراهی فعالان بخش خصوصی گردشگری استان در نوروز ۱۴۰۲ با توجه به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده ازجمله جشنواره‌های اقتصاد و روستا و نوروزگاه‌ها تلاش می‌کند تا زمان توقف مسافران را در استان افزایش دهد.
وی اظهار امیدواری کرد به برکت ماه مبارک رمضان و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان و ارائه خدمات مطلوب توسط مراکز اقامتی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی شاهد استقبال گردشگران در تأسیسات گردشگری و مراکز اقامتی استان باشیم.
ساوری بابیان این‌که فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان در همه ایام سال تداوم دارد، یادآور شد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به‌صورت ستادی و برای نوروز ۱۴۰۲ اقدام به برگزاری جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر به ریاست استاندار گلستان کرد تا تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و انتظامی در استان آمادگی حداکثری استقبال از مسافران و گردشگران را داشته باشند.
وی با تأکید بر این‌که بخشی از چالش‌های گردشگری به دلیل عدم نظارت مناسب و کافی است، افزود: تیم‌های نظارتی با حضور نماینده انجمن‌های تأسیسات گردشگری و کارشناسان اداره‌کل از قبل از نوروز باهدف افزایش کیفیت ارائه خدمات به گردشگران ورودی به استان در حال نظارت‌های مستمر از تأسیسات گردشگری استان هستند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان یادآور شد: سامانه ۰۹۶۲۹ آماده دریافت نظرات، شکایت، انتقاد و پیشنهاد مردم و گردشگران نوروزی در مدت اقامت در استان گلستان است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .