عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در سال ۱۴۰۱ اقدامات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در شهرستان گمیشان کم نظیر بود.

فرماندار گمیشان در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد:

در سال ۱۴۰۱ اقدامات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در شهرستان گمیشان کم نظیر بود.

در سال ۱۴۰۱ اقدامات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در شهرستان گمیشان کم نظیر بود.

در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال ۱۴۰۱ سقلی فرماندار گمیشان اقدامات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در شهرستان گمیشان را کم نظیر ارزیابی کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، در این جلسه که به ریاست سقلی فرماندار گمیشان و با حضور نظری مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر اعضا شورای اداری شهرستان گمیشان در سالن عبدی جان آخوند گمیشان برگزار شد، فرماندار گمیشان ضمن خیر مقدم به نظری و دیگر اعضا به شرح اقدامات و خدمات دولت سیزدهم در سال جاری در شهرستان گمیشان پرداخت.

وی در این زمینه گفت: دولت سیزدهم در راستای اجرای تحول بنیادین آموزش و پرورش پیرو منویات مقام معظم رهبری ،اقدامات کم نظیری علی الخصوص در راستای تقویت زیر ساخت ها انجام داده است و در شهرستان نیز شاهد افتتاح مدارس و کلنگ زنی مدارس جدید بوده ایم.

سقلی افزود: بالغ بر ۶۳۵ پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغال زایی در سال جاری به بهره برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

سقلی ادامه داد: سایت ۶۰۰۰ هکتاری پرورش میگو شهرستان با عنایت ویژه استاندار معزز دکتر زنگانه مقرر گردید که به متقاضیان بومی شهرستان تعلق گیرد و واگذاری این سایت در سال جدید آغاز خواهد شد و دکل های حفاری نفت و گاز جهت اکتشاف نفت و گاز در شهرستان در دولت سیزدهم آغاز خواهد و به امید خدا توسعه صنعتی و اقتصادی شهرستان را رقم خواهد زد.

نماینده عالی دولت ادامه داد: در حوزه آب خوشبختانه رفع تنش آبی را در شهرستان داشتیم که با تدابیر اندیشیده شده در سال جدید تنش آبی در روستاهای مرزی نیز مرتفع خواهد گردیدو در پنجاه درصد روستاهای شهرستان طرح هادی اجرا شدکه بهترین رتبه را از این حیث در استان داشتیم، هم چنین در حوزه راهداری و توسعه راه ها فاز اول جاده بندر ترکمن به گمیشان ،جاده قرمسه به چارقلی، بصیر آباد به پنج پیکر به بهره برداری رسید.

فرماندار گمیشان اظها کرد: در حوزه ورزش آغاز عملیات اجرایی چمن مصنوعی در سه روستا و به بهره برداری رسیدن چمن مصنوعی شهر گمیش تپه و سیمین شهر را شاهد بودیم؛ در حوزه تامین و توزیع نیروی با اجرای پست ۶۳ کیلو وات با اعتبار بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان مشکل کمبود ونوسان برق شهرستان مرتفع گردید؛نهضت ملی مسکن با عنایت استاندار معزز منحصرا در شهرستان گمیشان به صورت ویلایی اجرا خواهد شدو در حوزه فرهنگی اجتماعی اعزام راهیان نور، برگزاری جشن های ازدواج آسان و برگزاری جشنواره‌ ها و یادواره های شهدا و راهپیمایی به مناسبت های مختلف داشته ایم که مجددا از مردم انقلابی شهرستان به دلیل حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر می نمایم.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان بر اهتمام دستگاه ها جهت اجرای مصوبات ستاد تسهیلات سفر و رعایت خود حفاظتی در ایام عید نوروز تاکید نمود.


در سال ۱۴۰۱ اقدامات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در شهرستان گمیشان کم نظیر بود.

 

در سال ۱۴۰۱ اقدامات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در شهرستان گمیشان کم نظیر بود.

 

در سال ۱۴۰۱ اقدامات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در شهرستان گمیشان کم نظیر بود.

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 240
  • کد خبر : 100175