عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشن روز سالمند در شهرستان گنبد کاووس برگزار شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه

جشن روز سالمند در شهرستان گنبد کاووس برگزار شود

جشن روز سالمند در شهرستان گنبد کاووس برگزار شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه شورای سالمندان شهرستان ،به اهمیت تکریم سالمندان ولزوم ارائه خدمت به سالمندان پرداخت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ، رضا اصالتی به تعامل فی مابین ادارات در راستای ارتقاء سطح سلامت سالمندان اشاره و گفت: باید بستر را برای حضور هرچه بیشتر سالمندان درجامعه فراهم کرد و همچنین به گونه ای فرهنگ سازی کرد که این عزیزان تا جایی که ممکن است در خانواده نگهداری شوند و به سرای سالمندان سپرده نشوند.
وی اضافه کرد: ازطریق نهاد سازی اجتماعی تشکیل انجمن سالمندان می‌توان از ظرفیت سالمندان و تجارب آنان برای پیشبرد اهداف و توسعه هرچه بیشتر  بهره مند شد .
وی ارائه خدمت بیمارستان بسکی به سالمندانی که نیازمند خدمات پزشکی هستند را اقدامی مطلوب از موسسه بسکی برشمرد و گفت ویزیت در منزل و درمان سالمندان از الگوههای مطلوب از خدمت به مردم است.
وی در خصوص برگزاری جشن، و برنامه های ورزشی برای سالمندان تاکید کرد و به اهمیت ارائه مراقبت های سالمندی به منظور شناسایی و کاهش بار معلولیت در سالمندان نیز اشاره کرد.
وی در ادامه به وضعیت سواد ، اشتغال ، امرار معاش، نیازهای سالمندان، بیماریهای شایع سالمندان اشاره نمود وی همچنین مشکلات پیش روی برنامه های سالمندان را عنوان و نقش ادارات کمیته امداد، بهزیستی و آموزش و پرورش را مهم عنوان کردند

جشن روز سالمند در شهرستان گنبد کاووس برگزار شود

جشن روز سالمند در شهرستان گنبد کاووس برگزار شود


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 75
  • کد خبر : 101993