عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه کمیسیون نظارت و کنترل تخلفات اینترنتی شهرستان گرگان برگزار شد


اولین جلسه کمیسیون نظارت و کنترل تخلفات اینترنتی شهرستان گرگان برگزار شد

اولین جلسه کمیسیون نظارت و کنترل تخلفات اینترنتی شهرستان گرگان برگزار شد

اولین جلسه کمیسیون نظارت و کنترل تخلفات اینترنتی شهرستان گرگان در محل دفتر کار معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان برگزار شد .

"سید محسن کاظمی" معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری با اشاره به روند رو به رشد جرائم اینترنتی و افزایش کلاهبرداران حوزه سایبری گفت : اینترنت، همانند چاقوی دو لبه ای است که علاوه بر نقاط مثبت دارای آسیبهایی هست که مصون ماندن از آنها نیاز به افزایش سطح آگاهی دارد .

وی دسترسی دیگران به حریم خصوصی ، سرقت ، اخاذی ، شورش ، اغتشاش و شایعه پراکنی از جمله تخلفات در شبکه های اینترنتی نام برد و افزود : بنا بر گزارشات دریافتی درصد بالایی از جرائم اینترنتی در کشور مربوط به مسائل مالی است و پس از آن موضوعات ضد اخلاقی ، انتقام جویی ، سرگرمی و کنجکاوی قرار دارد .

کاظمی افزایش سطح آگاهی و حفاظت از اطلاعات شخصی در رایانه و گوشی های تلفن همراه را از اهمیت بالایی برشمرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه این اطلاعات از اهمیت بسزایی برخوردار است و در حوزه فرهنگ سازی و بالا بردن سطح دانش مردم نیز دستگاههای متولی باید به درستی ایفای نقش نمایند .

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری در ادامه به مکاتبه اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری در خصوص تهیه طرح اجرایی مقابله با تخلفات در حوزه بانکها و اصناف اشاره کرد و از اعضای جلسه خواست تا با رصد دقیق مشکلات موجود در این حوزه در سطح شهرستان گرگان و ارائه پیشنهادات کاربردی ، همکاری لازم را ارائه نمایند.

اولین جلسه کمیسیون نظارت و کنترل تخلفات اینترنتی شهرستان گرگان برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1317
  • کد خبر : 10763