عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حدود هشتاد درصد از تخلفات اینترنتی در حوزه اقتصادی و مالی گزارش می شود

سید محسن کاظمی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان :

حدود هشتاد درصد از تخلفات اینترنتی در حوزه اقتصادی و مالی گزارش می شود

حدود هشتاد درصد از تخلفات اینترنتی در حوزه اقتصادی و مالی گزارش می شود

"سید محسن کاظمی"معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان، در حال حاضر حدود هشتاد درصد از تخلفات اینترنتی در حوزه اقتصادی و مالی گزارش می شود و لزوم مدیریت صحیح این حوزه را بیش از پیش ضروری می نماید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،جلسه مشترک کمیسیون نظارت و کنترل تخلفات اینترنتی شهرستان و کمیسیون پیشگیری و مقابله با جعل اسناد شهرستان در دفتر معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری برگزار شد.

"سیدمحسن کاظمی"معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری در این جلسه بیان داشت:این جلسه به منظور بررسی آخرین اقدامات پیشگیرانه ادارات عضو در راستای کاهش و کنترل تخلفات در حوزه فضای مجازی و جعل اسناد تشکیل شد .

کاظمی گفت : سوء استفاده هایی که امروزه توسط برخی متخلفین در برداشت های غیر مجاز از حسابهای بانکی افراد انجام می شود و بعنوان نمونه با طراحی بانک مجازی یا اصطلاحا فیشینگ از مشتریان بانک ها کلاهبرداری اینترنتی می نمایند ، سبب گردیده تا حساسیت این موضوع نزد متولیان امر دوچندان گردیده و تلاش نمایند تا علاوه بر ارتقاء سیستم های امنیتی بانک ها و موسسات مالی ، بر گسترش دامنه اطلاع رسانی به آحاد مردم با شگردهای مختلف بیفزایند .

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اظهار داشت: تشکیل جلسات اینگونه فرصت مغتنمی است تا کارشناسان فن از ادارات و نهاد های مختلف ضمن هم اندیشی و طرح نقاط ضعف و قوت ، راهکار های لازم جهت رفع نقائص را پیشنهاد نمایند .

وی همچنین موضوع بازار یابی های شبکه ای و عضویت برخی افراد خصوصا جوانان در سطح شهرستان را نیازمند نظارت بیشتر جهت پیشگیری از انحراف و تخلف عنوان کرد و از ادارات متولی خواست تا با تعامل با دستگاههای امنیتی و فرمانداری بر این موضوع مدیریت نمایند تا شاهد شکل گیری مجدد شرکت های هرمی نباشیم .

حدود هشتاد درصد از تخلفات اینترنتی در حوزه اقتصادی و مالی گزارش می شود

 

حدود هشتاد درصد از تخلفات اینترنتی در حوزه اقتصادی و مالی گزارش می شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 467
  • کد خبر : 24907