عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار مراوه‌تپه با فرمانده سپاه شهرستان


دیدار فرماندار مراوه‌تپه با فرمانده سپاه شهرستان

دیدار فرماندار مراوه‌تپه با فرمانده سپاه شهرستان 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، فرماندار مراوه‌تپه به همراه امام جمعه مراوه‌تپه و امام جمعه دهستان پالیزان ، معاون سیاسی و امنیتی و عضو شورای شهر مراوه‌تپه با فرمانده سپاه شهرستان دیدار کردند.

امان محمد باشقره فرماندار به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران باتفاق حاج آخوند غراوی امام جمعه مراوه‌تپه و حاج آخوند قزل نائب امام جمعه مراوه‌تپه و امام جمعه دهستان پالیزان و آقای سیفی معاون سیاسی و امنیتی و حاجیلی دوجی عضو شورای شهر با حضور در سپاه پاسداران با سرهنگ عباسی فرمانده سپاه شهرستان و حجت الاسلام میررضایی مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه دیدار کردند و این روز را تبریک گفتند.

فرماندار مراوه‌تپه گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که بنیان گذار کبیر انقلاب آن را غرس نمودند و امام خامنه ای مدظله العالی آن را فرزند انقلاب مظهر اقتدار نامیدند و فرمودند: سپاه تربیت شده دامان انقلاب است و به گردن انقلاب حق دارد.

باشقره گفت : تردیدی نیست و امروزه همه ما معتقد هستیم که حضور پاسداران سپاه در عرصه های مختلف انقلاب اعم از امنیت پایدار ، جنگ تحمیلی ، نبرد اقتصادی ، جنگ نرم ، محرومیت زدایی، پیشرفت و توسعه ملی ، سازندگی و توسعه کشور و مسیر موفق مردمی سازی فعالیت ها وسایر حوزه نقش و فعالیت بسیار خوبی دارد.

در پایان فرماندار از عملیات مقتدرانه و غرور آفرین و وعده صادق که با اذن فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی و بادرایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت و هیمنه رژیم منحوس و غاصب به بهترین نحو ممکن در انظار جهانیان شکست تقدیر و تشکر کردند.

 

 

دیدار فرماندار مراوه‌تپه با فرمانده سپاه شهرستان



ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .