عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیسیون دانشجوئی شورای تامین استان برگزارشد


جلسه کمیسیون دانشجوئی شورای تامین استان برگزارشد

جلسه کمیسیون دانشجوئی شورای تامین استان برگزارشد

  فرماندار علی آبادکتول بیان داشت: دانشجویان به غیر از فضای درسی، در فضا‌های مختلفی بالاخص فضای سیاسی ، مجازی و رسانه ای، حضور فعال دارند که این فضا‌ها باید توسط خود دانشجو و مسئولین امر مدیریت شوند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،این جلسه عصر روز دوشنبه 1403/5/1 با حضور فرماندار، ریاست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گلستان،مدیرکل سیاسی وانتخابات ،مدیرکل امنیتی و انتظامی،روسای دانشگاه ها ومراکزآموزش عالی گلستان،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ونمایندگان برخی ادارات ونهادهای شهرستان دردانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول برگزارشد.
ابراهیم احمدی افزود: انتظاری که از جامعه دانشجویی می رود آن است که در کنار توجه به پیشرفت های علمی، مطالعه تاریخ کشور، دستاوردهای انقلاب اسلامی و افزایش سطح اطلاعات را نیز مورد توجه قرار دهد و با بهره‌گیری از فضای مجازی و تولید محتوای فاخر، علیه هجمه های فرهنگی رسانه ای دشمن موضع گیری کند.
مقام عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه افزایش میزان سطح دغدغه مندی در بین دانشجویان بارقه امید ومطالبه گری ایجاد کرده است، تصریح کرد: جامعه دانشگاهی باید از ظرفیت‌های موجود بیشترین استفاده را ببرد چرا که امکاناتی که امروز در اختیار دانشگاه و دانشجو است به مراتب بیشتر از گذشته است.
در این جلسه گزارش آخرین وضعیت خوابگاه های دانشجویی و. مسائل صنفی دانشجویان توسط روسای دانشگاه های استان ارائه گردید.
در ادامه مصوبات مربوط به مسائل دانشگاه پیام نور شهرستان علی آبادکتول برررسی شد.

جلسه کمیسیون دانشجوئی شورای تامین استان برگزارشد

 

جلسه کمیسیون دانشجوئی شورای تامین استان برگزارشد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .