عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدرعلی آباد کتول برگزار شد


جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدرعلی آباد کتول برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدرعلی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدرشهرستان علی آباد کتول با حضوراحمد تجری مفرد فرماندارو دیگر اعضاء ستاد در محل بیت الزهرا(ص) برگزار شد.

فرماندارعلی آباد کتول در این جلسه بر ضرورت اجتماعی کردن امور مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد و افزود: رویکرد برنامه های حوزه مبارزه با مواد مخدر باید اجتماعی و در راستای آگاه سازی و حساس سازی جامعه بخصوص خانواده ها باشد.

وی بر ضرورت بهره گیری حداکثری از ظرفیت های بخش های دولتی، غیر دولتی و مردمی در عملیاتی کردن کنترل مواد مخدر و کاهش تهدیدهای این معضل اجتماعی تأکید کرد و گفت:شوراهای اسلامی،دهیاران وظیفه دارند برای مبارزه همه جانبه با مواد مخدر فعال باشند و در پیشیگیری اولیه،درمان معتادین ، اشتغال و بکارگیری معتادین ترک کرده همکاری و کمک های لازم را انجام دهند.

تجری مفرد اظهار کرد: عمده ترین تمرکز فعالیت های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با مواد مخدر و درمان اعتیاد است و ما باید برای موفقیت در اصل مبارزه با مواد مخدر مقدماتی را برای جامعه فراهم کنیم.

فرماندار با بیان اینکه دستگاه های فرهنگی، تربیت بدنی، آموزش وپرورش، رسانه ها و بخصوص خانواده ها نقش تعیین کننده ای برای کاهش آسیب ها در حوزه مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر دارند، افزود: این ادارت و نهاد ها با همت و تلاش خود می توانند در رفع نگرانی های جامعه در حوزه مواد مخدر موثر باشند.

فرماندار علی آبادکتول در پایان خاطر نشان کرد: باید قبل از آموزش نوجوانان، به خانواده ها آموزش ببینند، چرا که بیشتر خانواده ها از نحوه ارتباط با فرزندان خود در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر آگاه نیستند.

درپایان فرماندارگفت::برگزاری جلسات در مناطق آلوده به منظور ناامن کردن این مناطق می باشد.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدرعلی آباد کتول برگزار شد

 

جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدرعلی آباد کتول برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .