عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلوه ویژه تاریخ اسلام روز باشکوه غدیر است

معاون فرماندار علی آباد کتول:

جلوه ویژه تاریخ اسلام روز باشکوه غدیر است

جلوه ویژه تاریخ اسلام روز باشکوه غدیر است

زنگانه معاون فرماندار علی آباد کتول گفت: جلوه ویژه تاریخ اسلام روز باشکوه غدیراست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،زنگانه معاون فرماندارشهرستان علی آباد کتول درجلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه امامت و ولایت ابراز داشت: دستیابی به حقیقت اسلام و دستیابی به عمق معارف اسلامی لازمه رسیدن به قرب الهی است.

وی اظهار داشت: در برهه کنونی پرچم اسلام به معنای واقعی کلمه در ایران برافراشته شده است که با بهره گیری از آموزه های اسلام عزیز به دنبال پیاده سازی احکام و ارزش های دینی در نظام اسلامی هستیم.

معاون فرماندار با بیان این که غدیر نماد حقانیت نظام جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: نظام اسلامی ما برحق است و باید با باور به این حقانیت، به راه خود محکم و استوار ادامه دهیم و در راستای احیا و زنده ‌نگه داشتن ارزش‌های دینی به ویژه موضوع غدیر اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

زنگانه گفت:دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی است تا در آن با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر بتوان در تبیین و تعمیق جایگاه امامت و ولایت در جامعه گام مهمی برداشت.

وی تبیین جایگاه امامت و ولایت را از مهم‌ترین اهداف ستاد برگزاری دهه امامت و ولایت برشمرد و اظهارداشت: ایجاد فضای مناسب معنوی و شور انگیز دینی در راستای تبیین جایگاه امامت و ولایت مهم‌ترین هدفی است که در این ستاد پیگیری می‌شود.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .