عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتظار جامعه از دانشجویان شناخت فرهنگ ایرانی،اسلامی است

فرماندار شهرستان آق قلا در مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی:

انتظار جامعه از دانشجویان شناخت فرهنگ ایرانی،اسلامی است

انتظار جامعه از دانشجویان شناخت فرهنگ ایرانی،اسلامی است

 مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی آق قلا با حضور الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان، دکتر گلچین رئیس دانشگاه ،هیات موسس این دانشگاه و جمعی از اساتید و دانشجویان جدیدالورود در تالار پذیرایی آلتین صحرا شهر آق قلا برگزار شد.

 الیاس هیوه چی در این مراسم گفت:انتظار جامعه از دانشجویان شناخت فرهنگ ایرانی ،اسلامی است.

 فرماندار شهرستان آق قلا ضمن تسلیت فاجعه منا که در اثر بی تدبیری،عدم کفایت و مدیریت آل سعود منجر به تاثر مسلمانان جهان بالاخض خانواده های حجاج جانباخته ایرانی شد از خداوند متعال برای خانواده های آنان طلب صبر و شکیبائی مسئلت نمود.

 وی در ادامه ضمن اشاره به آغاز ماه محرم و تسلیت واقعه عاشورا واین ایام بیان داشت:امیدواریم بتوانیم از فضیلت های ایام محرم و واقعه عاشورا بهره کافی ببریم.واقعه عاشورا انقلابی در ایدئولوژی اسلامی ماست که بایستی از آن عبرت بگیریم و با پند آموزی از آن بعنوان یک الگو از این واقع استفاده بهینه را داشته باشیم.

 ایشان در ادامه به تائید برجام مجلس شورای اسلامی اشاره داشته و افزود:روز گذشته روز تاریخی در مجلس بود که برجام به تصویب رسید و مجلس محترم شورای اسلامی با تائید برجام باعث خواهد شد تا راه برون رفت از تنگناها،چالشها به ویزه در زمینه های اقتصادی فراهم شود.

 این مقام مسئول ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه گفت:آغاز مهر و دوستی و علم اندوزی را به دانشجویان ،ریاست و اساتید بالاخص هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی آق قلا که همواره پشتیبان آن بوده اند تبریک عرض نموده وامیدواریم به مثابه دانشجو در سنگر علم و دانش کسب فیض کرده و جایگاه واقعی داشنجویی را بشناسیم.

 نماینده عالی دولت به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره داشته و تصریح کرد:امام راحل(ره) به فرهنگ به عنوان مبداء خوشبختی و بدبختی هر جامعه تاکید داشته اند،زمانیکه استکبار جهانی بخواهد کشوری را مورد استثمار قرار دهد از طریق فرهنگ آن جامعه نفوذ کرده و با القاء فرهنگ منحط غربی و نفوذ در بین دانشگاهها و مراکز فرهنگی،ثروت های آن را به یغما خواهد برد.

 هیوه چی خطاب به دانشجویان این دانشگاه ابرازداشت:ایران اسلامی به عنوان الگو در سایر کشورهای جهان همواره مورد هجمه دسیسه ها و شیطنت های بیگانگان قرار گرفته است در عصر کنونی با فضای مجازی وسایت ها ی مختلف سعی در به انحراف کشاندن نوجوانان و جوانان ما از فرهنگ غنی اسلامی را دارد و وظیفه شما دانشجویان که در عرصه علم فعالیت می کنید با نشر علم در راستای انتشار فرهنگ مطلوب آمیخته با ایدئولوژی اسلامی و آموزه های دینی گام بردارید.

انتظار جامعه از دانشجویان شناخت فرهنگ ایرانی،اسلامی است

 

انتظار جامعه از دانشجویان شناخت فرهنگ ایرانی،اسلامی است

 

انتظار جامعه از دانشجویان شناخت فرهنگ ایرانی،اسلامی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1901
  • کد خبر : 13557