عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری استانداری از ستاد انتخابات آزادشهر


بازدید مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری استانداری از ستاد انتخابات آزادشهر

بازدید مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری استانداری از ستاد انتخابات آزادشهر

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر، نورالله نوراللهی مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری استانداری در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان با قدردانی از خدمات و تلاشهای فرماندار و اعضای ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر با اشاره به انتخابات پیش رو اذعان داشت: در 7 اسفند شاهد برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان خواهیم بود، این دو مجلس از نهادهای اهم در تصمیم گیری و اخذ قوانین در کشور هستند.

 نوراللهی به تلاش برای برگزاری گسترده انتخابات اشاره داشت و افزود: برگزاری انتخابات گسترده و سالم از جمله شایستگی های جمهوری اسلامی است که در این دوره نیز انتخاباتی گسترده و پرشور را شاهد خواهیم بود.

 حبیب شفائی فرماندار آزادشهر نیز در این دیدار گفت : آنچه که حائز اهمیت است اجرای درست و صحیح قانون و انجام چهارچوب های قانونی در نظر گرفته شده برای انتخابات است ، مقررات برای بهتر برگزار کردن است و لذا برموارد قانونی و اجرای آنها تأکید می شود.

 انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

بازدید مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری استانداری از ستاد انتخابات آزادشهر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 815
  • کد خبر : 18157