عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک نوروزی فرماندار شهرستان گمیشان


پیام تبریک نوروزی فرماندار شهرستان گمیشان

پیام تبریک نوروزی فرماندار شهرستان گمیشان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ فرماندار شهرستان گمیشان در پیامی سال جدید را به مردم مرزنشین این شهرستان تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار          یا مدبر اللیل و النهار       
یا محول الحول و الاحوال       حول حالنا الی احسن الحال

بهار، فصل رویش گل ها و تجدید حیات طبیعت است .خداوند بهار را آفرید تا انسان ها در این دنیای مادی زنده شدن بعد از فناشدن ظاهری را مشاهده نمایند و با درک نظام هستی تدبیری عالمانه برای زندگی خود ترسیم نماید .

خداوند منان را شاكرم كه در سال "دولت وملت، همدلی و همزبانی" به اينجانب و مجموعه مديريتي شهرستان توفيق داد تا در سايه رهبري داهيانه مقام معظم رهبري، در راستاي تحقق آرمان هاي بلند نظام مقدس جمهوري اسلامي و در راستاي اهداف بلند دولت تدبیر و امید، گام هاي ارزشمندي را در شهرستان گمیشان برداريم.

جا دارد در آستانه سال نو فرصت را غنیمت شمرده و از همراهی و تعامل مردم فرهیخته شهرستان ، رهنمودها و مساعدت های جناب آقای دکتر صادقلو استاندار محترم و کلیه مسئولین استان  و شهرستان  قدردانی  و تشکر نمایم و از آحاد مردم ولایتمدار شهرستان گمیشان طلب کنم همگام با مسئولین خدوم برای دستیابی به شهرستانی آباد، لحظه ای دست ازهمکاری، تلاش و کوشش بر ندارند.

امیدوارم سال 1395 براي مردم شريف گمیشان و خدمتگزاران آنان در مجموعه دستگاه هاي شهرستان سالي سراسر بركت، توام با موفقيت روزافزون در فتح قله هاي پيشرفت و تعالي در عرصه هاي معنوي و مادي باشد.

امانگلدی ضمیر

فرماندار شهرستان گمیشان


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 644
  • کد خبر : 18870