عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فاصله بسیار با وضعیت ایده آل در زمینه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد


فاصله بسیار با وضعیت ایده آل در زمینه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد

فاصله بسیار با وضعیت ایده آل در زمینه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس با سنگین خواندن امر مقابله و مبارزه با مواد مخدر و معضلات اجتماعی ناشی از ان ، تصریح کرد: با وضعیت ایده آل در زمینه مبارزه با مواد مخدر و مقابله با پی آمدهای اجتماعی آن فاصله بسیار وجود دارد.
مهندس محمد حميدي در نخستين جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سال 95 با اشاره به موفقيت آميز بودن اقدامات انجام شده در سال گذشته در اين زمينه، بر لزوم برنامه ريزي جديتر و اقدامات موثرتر در سال جاري براي مبارزه با مواد مخدر تاكيد كرد.
وي خاطرنشان كرد: مبارزه با مواد مخدر و مقابله با پي آمدهاي مخرب اجتماعي آن در زمينه هاي مختلف، مستلزم داشتن روحيه جهادي است و كار معمولي نيست.
فرماندار ويژه شهرستان گنبدكاووس با اشاره به آغاز فعاليت مركز نگهداري شبانه معتادان (شيلتر) در اين شهرستان در سال گذشته و مشكلات ادامه فعاليت آن، بر ضرورت حمايت اداره كل بهزيستي استان گلستان از اين مركز براي تداوم فعاليت آن تاكيد كرد.
وي گفت: بنا به اعلام نيروي انتظامي فعاليت اين مركز منجر به كاهش سرقت هاي خرد در شهرستان و همچنين بهبود وضعيت شهر از نظر حضور معتادان بي خانمان شده و لازم است با رفع مشكلات مالي و افزايش اعتبار لازم براي اداره آن، فعاليت اين مركز تداوم يابد.
در اين نشست مسئولان كميته هاي زير مجموعه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدكاووس، گزارشي از برنامه هاي اجرا شده در سال گذشته و برنامه هاي سالجاري خود را در زمينه هاي آموزش، پيشگيري، آموزش هاي شغلي به معتادان نجات يافته از دام اعتياد، فعاليت مراكز ترك اعتياد، نحوه فعاليت عطاري هاي شهرستان در زمينه ارائه داروهاي گياهي و گياهان دارويي و اقدامات انتظامي براي مبارزه با مواد مخدر ارائه كردند.
در اين نشست جانشين دادستان شهرستان گنبدكاووس نيز با تشريح مواد 13 و 14 قانون مبارزه با مواد مخدر، بر اهميت مبارزه با اين معضل خانمانسوز تاكيد كرد.

فاصله بسیار با وضعیت ایده آل در زمینه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد

 

فاصله بسیار با وضعیت ایده آل در زمینه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 741
  • کد خبر : 19625