عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » احیای زکات اقدام عملی در راستای اقتصاد مقاومتی است

فرماندار مراوه تپه :

احیای زکات اقدام عملی در راستای اقتصاد مقاومتی است

احیای زکات اقدام عملی در راستای اقتصاد مقاومتی  است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، امروز جلسه شورای زکات شهرستان مراوه تپه به ریاست فرماندار و با حضور اعضای شورا تشکیل شد .

اسمعیل تاجی ضمن قدردانی از حضور اعضا و تشکر از فعالیت های بسیار مطلوب شورا در سال 94 گفت : جلسه شورای زکات شهرستان یکی از پر برکت ترین جلسات است که یقیناً فیوضات این جلسه در زندگی مستضعفان و محرومین جامعه تأثیر بسزایی دارد .

فرماندار مراوه تپه تصریح کرد : اهمیت مقوله زکات و تأثیرات پرداخت آن بر کسی پوشیده نیست و یکی از اصول متعالی دین اسلام است که احیای آن اقدام عملی در راستای اقتصاد مقاومتی  می باشد .

رئیس شورای زکات شهرستان افزود : بحمد الله امسال با توجه به وضعیت بارندگی و نزول رحمت الهی مردم مومن و مسلمان شهرستان با ادای وزکات خود یاریگر کمیته امداد حضرت امام (ره) در راستای حمایت و پشتیبانی از محرومان و مستضعفان جامعه باشند .

در ابتدای جلسه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گزارشی از عملکرد شورای زکات شهرستان در سال 94 را ارائه کرد و گفت : از مبلغ  6.973.567.330 ریال زکات جمع آوری شده در سال 94 مبلغ 4.723.567.330 جهت حمایت از نیازمندان ، معیشت طلبه ها و خرید جهیزیه نوعروسان و ... هزینه شده و مبلغ  2.250.000.000 ریال نیز صرف پروژه های عام المنفعه از قبیل ساخت مسکن مددجویی و نیازمندان شده است .

باقر پور استفاده از عاملین و روحانیون مقیم ، اعزام مبلغین به روستاها ، دیدار چهره به چهره با کشاورزان و دامداران ، تبلیغات ، دیوار نویسی و نصب پارچه و بنر را از برنامه های پیش رو در جهت جلب مشارکت حداکثری مردم جهت پرداخت زکات اعلام کرد .

احیای زکات اقدام عملی در راستای اقتصاد مقاومتی  است

احیای زکات اقدام عملی در راستای اقتصاد مقاومتی  است


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .