عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه به مناسبت سوم خرداد


پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه به مناسبت سوم خرداد

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه به مناسبت سوم خرداد

در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد ، سالروز آزادی سازی خرمشهر ، پیامی از سوی معاون استاندارو فرماندار ویژه صادر شد.
خرداد در تاریخ سراسر حماسه ی انقلاب اسلامی ما یک نقطه عطف است. در این ماه مردان و زنان قهرمان کشورمان شاهد رخدادهای تلخ و شیرین فراوانی بوده ا ند که هر یک فصلی مهم و سرنوشت ساز از کارنامه ی انقلاب اسلامی را نشان می دهد.
در این صحیفه ی سراسر شکوه و عزت، سوم خرداد برگی زرین و به یاد ماندنی است که در آن شگفتی بزرگ پیروزی مشت بر درفش رخ داد و وعده ی خداوند در غلبه حق بر باطل تجلی یافت.
سوم خرداد، روز تحقق وعده ی سیلی امام خمینی (ره) بر گونه ی صدامیان است آنجا که در اولین روز یورش وحشیانه ی رژیم بعث فرمود: به دشمن چنان سیلی بزنیم که از جایش بلند نشود.
این روز الهی، لحظه ی به رخ کشیدن اراده های پولادینی بود که به مدد تربیت دینی آراسته و وارسته شده بودند تا در رفتاری عرفانی و لبریز از مهر به اسلام و ایران، دشمن تا بن دندان مسلح را تا زباله دان تاریخ بدرقه کنند.
سوم خرداد، تنها یک برگ از تقویم هجری شمسی و یا روزی از یک فصل نیست بلکه یوم الله است روزی که امام(ره) فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد و قطعا این تعبیر، عبارتی فروتنانه نبود؛ مرحمتی بود که در اجابت دست های به آسمان بلند شده ی خانواده ی شهیدان و زمزمه ی عاشقانه ی رزمندگان سنگرنشین عطا گردید.
سوم خرداد، سرود مقاومت مردم مسلمان ایران و تصویر تمام قد وفاداری به امام(ره) و ولایت محوری مردمی ست که در راه دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده اند تا افق سراسر اقتدار و امنیت به ایران اسلامی لبخند زند و دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم برای همیشه مایوس بماند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 756
  • کد خبر : 21035