عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به مناسبت سوم خرداد


پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به مناسبت سوم خرداد

مهندس عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه به مناسبت سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را به ملت ایران و مردم شهرستان گنبد کاووس تبریک گفت .
در این پیام آمده است: نام ((خرمشهر)) و سوم خرداد یادآور نام شهر و تاریخ حماسه ای است که هیچ گاه از ذهن ملت قهرمان و حماسه ساز ایران اسلامی پاک نخواهد شد. سوم خرداد روزی است که جمعیت ۳۶ میلیونی ایران اسلامی غرق در غرور و شادی، مقاومت، ایثارگری و پیروزی خود را جشن گرفتند و آزادی خرمشهر از چنگال متجاوزان بعثی را چون نگینی در تاریخ حماسه هشت ساله دفاع مقدس برای نسل های آینده به ودیعه نهادند.
دستاورد بزرگ‌ آزاد سازی خرمشهر که با عملیات عزت آفرین بیت‌المقدس متحقق گشت، بازگشت روحیه و اعتماد به نفس نیروهای مسلح ایران و تحمیل اضطراب و ترس بر ارتش بعث و حامیان تا دندان مسلح او بود که ماه‌ها در پس‌لرزه‌های فرار از خرمشهر شب را به صبح می‌رساندند. این عزت و استقلال و اعتماد به نفس، دستاورد راستین انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره ) بود.
خرمشهر فرهنگنامه دلیری، شهامت و عشق و ایمان رزمندگان دفاع مقدس است. آزادی خرمشهر نقطه عطفی است در تاریخ ایران که باعث شده ایران و ایرانی با سرافرازی و غرور راه انقلاب را بپیماید.
سوم خرداد نه یک روز، مناسبت و اتفاق بلکه صفحه ای درخشان از صحیفه ملتی پیروز است که با گل های خون رنگ خود باغ تاریخ ایران سرافراز را شکوفا کرده است.
این جانب فرارسیدن سوم خرداد، روز فتح خرمشهر را به ملت مومن ایران اسلامی به ویژه مردم غیور و مومن شهرستان گنبد کاووس که نقش برجسته ای در خلق حماسه های دفاع مقدس داشتند تبریک عرض نموده و با گرامی داشت یاد و خاطره ۶۰۰۰شهید عملیات بیت المقدس که منجر به تحقق چنین نصر بزرگ برای ملت ایران گشت، به خصوص یاد امام شهدا حضرت امام خمینی ( ره ) از درگاه خداوند بزرگ آرزومندیم در پناه هدایت های داهیانه ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری (( مد ظله العالی )) خاک عزیز ایران و نظام مقدس اسلامی را از گزند بداندیشان و بدخواهان مصون نگاه دارد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .