عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه جامعه ایمن شهرستان کلاله تشکیل شد


جلسه جامعه ایمن شهرستان کلاله تشکیل شد

 جلسه جامعه ایمن شهرستان کلاله تشکیل شد

معاون فرماندار کلاله در جلسه جامعه ایمن شهرستان با اشاره به تغییرات آب و هوایی و فرا رسیدن ماه های گرم سال گفت : در این فصل ما با برداشت محصولات کشاورزی مواجه ایم محصولاتی که ارزش اقتصادی بالایی را برای شهرستان و منطقه در بر دارد و لذا از کشاورزان و مسئولین امر تقاضا داریم تا از ایجاد حریق در زمین های کشاورزی بعد از دروی محصولات جدا خودداری کنند تا مبادا خسارات جبران ناپذیری متوجه مردم و زحمت کشان این عرصه شود .

وی در ادامه پیرامون بحث آب شرب و بیماری ناقل آن به متولیان امر نکاتی را گوش زد کرد و اظهار داشت : بخاطر استفاده زیاد از آب و همچنین و گرمی هوا و بیماری های ناقل در آن دقت زیادی برای کنترل بهداشت آب اقدام کنند تا مبادا در این فصل از سال با مشکلات و بیماری های گوارشی و مسری مواجه شوند .

در ادامه ایشان با اشاره به حادثه فوت 2 تن از هموطنانمان در حاشیه سد بوستان اشاره کرد و خواستار بررسی علل اصلی این حادثه شد تا در آینده شاهد وقوع چنین اتفاقات ناگواری برای همشهریان و ساکنین حاشیه سد نباشیم و دستگاه های متولی نیز نسبت به تامین امنیت حاشیه سد اقدام نمایند .

مهندس کر گفت : کلیه ادارات تولید سلامتی به جامعه و شهرستان داشته باشند و در حفظ سلامتی افراد کوشا باشند .

وی از اقدامات انجام شده جهت پیشگیری از سوانح و حوادث ابراز رضایت کرد و آمادگی مجموعه بهداشت شهرستان را برای مقابله با بیماری های مسری در فصل گرم سال اعلام نمود .

جلسه جامعه ایمن شهرستان کلاله تشکیل شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 532
  • کد خبر : 22042