عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان کردکوی با فرماندار


دیدار رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان کردکوی با فرماندار

دیدار رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان کردکوی با فرماندار

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کردکوی، به مناسبت هفته تامین اجتماعی، مدیران تامین اجتماعی شهرستان با مجتبی جمالی فرماندار در دفتر کارش دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار عرب رئیس اداره تامین اجتماعی، دکتر میرمجیدی مدیر درمانگاه تامین اجتماعی، نژاد حسینی رئیس بانک رفاه شعبه تامین اجتماعی کردکوی و عرب مدیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی حضور داشتند و هر یک گزارشی از روند اقدامات خود پرداختند.

در این دیدار جمالی ضمن اشاره به اهمیت حوزه فراگیر تامین اجتماعی بعنوان یکی از ارسالت های اصلی دولت ها و حاکمیت ها، عملکرد و فعالیت های این بخش را بسیار با اهمیت، ضروری و تاثیرگذار دانست و ارائه خدمت به قشر تحت پوشش تامین اجتماعی که عموما از کارگران عزیر و تلاشگران واقعی عرصه فعالیت های اقتصادی و تولیدی می باشند را افتخاری برای مدیران این مجموعه برشمرد.

فرماندار کردکوی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم رعایت مقررات در انجام امور، اهتمام به نیازهای مردم و توجه به فلسفه صدور قانون برای گشایش امور مردم و ضرورت تعبیر و تفسیر قانون به نفع مردم اشاره کرد و افزود: اگر رفاه و تامین اجتماعی را بعنوان یکی از وظایف اساسی دولت ها و حاکمیت ها در نظر بگیریم؛ مردم محوری در انجام فعالیت ها توجه بالاتری خواهد داشت.

مجتبی جمالی با تبریک این هفته و مطلوب ارزیابی نمودن عملکرد تأمین اجتماعی شعبه کردکوی، خاطر نشان کرد حضور کارکنان و مسئولینی دلسوز و متعهد در حوزه خدمتگزاری موجب دلگرمی و رضایت مردم خواهد بود. جمالی حل مشکلات مردم را وظیفه مهم هر دستگاه دولتی و عمومی دانست و گفت: از آنجا که تامین اجتماعی به بیش از نیمی از مردم استان خدمت رسانی می کند و با انبوه مراجعه کننده چه در بخش درمان چه در بخش بیمه روبرو است لذا باید همواره براحترام  و تکریم مردم و حل مشکل آنها سعی و تاکید کرد.

عرب رئیس تامین اجتماعی شهرستان در این دیدار با اشاره به اینکه پاسخگوئی به مخاطبین سرلوحه کار تأمین اجتماعی است اذعان داشت در جهت تسهیل و روانسازی امور گامهای موثری برداشته شده است و تصریح کرد: توسعه خدمات الکترونیکی،‌ و نیز تغییر در جهت تسهیل تداوم بیمه پردازی بیمه شدگان خاص شامل قالیبافان،‌ کارگران ساختمانی، اختیاری و مشاغل آزاد از جمله این اقدامات است.

دیدار رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان کردکوی با فرماندار

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 743
  • کد خبر : 22888