عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

با حضور فرماندار و مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان:

سومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

سومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ سومین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور فرماندار گمیشان، مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان و سایر مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

"امانگلدی ضمیر" فرماندار گمیشان در این جلسه با تاکید بر حضور فعال مدیران در جلسات خاطر نشان کرد: جلسه شورای اداری بهترین جلسه برای هم اندیشی کلیه دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: برگزاری جلسات و حضور مدیران در چارچوب تاثیرگذاری آن باید باشد.

ضمیر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کلیه دستگاه های در اجرای برش شهرستانی در حوزه اقتصاد مقاومتی پاسخگو هستند اظهار داشت: لازم است برنامه های ادارات در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت های شهرستان باشد.

نمایده عالی دولت در شهرستان اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی صرف حرف زدن و برگزاری جلسات نیست بلکه استفاده از دانش بومی است و باید آن را در عمل نشان داد و اجرایی کرد.

وی با اشاره به اولویت های توسعه ای شهرستان خاطر نشان کرد: گردشگری دومین اولویت توسعه شهرستان است و همه باید در این راستا هدفمند باشند تا شاهد رونق و توسعه در سطح منطقه باشیم.

ضمیر افزود: امنیت سرمایه گذاری مهمترین و بهترین مزیت برای سرمایه گذاری در شهرستان است.

فرماندار گمیشان در پایان بر اعلام مزیت های شهرستان جهت تهیه سند آمایش سرزمین توسط ادارات شهرستان ظرف چند روز آینده تاکید کرد.

در ادامه جلسه مهندس تیرانداز مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: اشتغال ماحصل یک فرآیندی است که همکاری دستگاه های اجرایی را می طلبد.

وی با اشاره بر اهمیت آموزش و مهارت برای فارغ التحصیلان خاطر نشان کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان آمادگی کاملی را برای برگزاری دوره های آموزشی برای کلیه رشته ها دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بر توسعه سرمایه انسانی در صنوف، آموزش بازاریابی و کاریابی، تجدید ارتباط با دستگاه های دولتی، آموزش و توانمندی مددجویان و کودکان کار تاکید کرد.

در پایان جلسه از زلیخا قرنجیک رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و احمد کلته رئیس اداره مخابرات شهرستان به جهت کسب رتبه برتر استانی در ارزیابی عملکرد دستگاه های خود تقدیر شد.

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

سومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 587
  • کد خبر : 22992