عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازديد معاون برنامه ريزي صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي كشورازشهرک صنعتی علی آباد کتول


بازديد معاون برنامه ريزي صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي كشورازشهرک صنعتی علی آباد کتول

بازديد معاون برنامه ريزي صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي كشورازشهرک صنعتی علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی،احمدتجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول بهمراه مهندس مقيمي معاون برنامه ريزي وپشتيباني صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي كشور و خليل زاده مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان گلستان ازشهرك صنعتي علي آبادكتول(شرکت مارال)بازدید بعمل آوردند.

معاون برنامه‌ریزی و عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم دولت در راستای اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی واحدهای راکد است گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در هفت برنامه‌ای که در اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده است دخالت مستقیم دارد اما با حمایت مالی نمی‌توان مشکلات واحدهای اقتصادی را حل کرد چرا که بنگاه‌ها برای کسب و کار موفق قبل و بعد از تولید نیاز به حمایت دارند.

وی با بیان اینکه آحاد مردم در بحث رونق واحدهای صنعتی تاثیرگذار هستند، خاطرنشان کرد: اگر تولیدات واحدهای صنعتی مصرف نشود تولید با چالش روبرو خواهد شد و مصرف محصولات داخلی باید در اولویت قرار داشته باشد تا شاهد رونق در جامعه باشیم.

وی منطقه ویژه اقتصادی گلستان را یکی از ظرفیت‌های خوب عنوان کرد و گفت: بر اساس مطالعات منطقه ویژه اقتصادی به عنوان زیرساخت صنعتی استان محسوب می‌شود که توسعه آن می‌تواند زیرساختی برای ایجاد منطقه آزاد تجاری باشد.

 

بازديد معاون برنامه ريزي صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي كشورازشهرک صنعتی علی آباد کتول

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .