عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده اقتدار و حمایت از نظام جمهوری اسلامی است

فرماندار بندرگز:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده اقتدار و حمایت از نظام جمهوری اسلامی است

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده اقتدار و حمایت از نظام جمهوری اسلامی است

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز همزمان با چهارمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور فرماندار و مدیران دستگاههای اجرائی شهرستان به امامت سید ابوالفضل حسینی امام جمعه بندرگز برگزار شد.

علی اصغر میرزائی به عنوان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و  سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : اولین برکات نظام اسلامی حاکمیت  نظام  دینی و استقرار احکام دین بود. قبل از انقلاب حتی مظاهر دینی به صورت  متعارف حمایت  نمی شد بلکه مبارزه برعلیه دین نیز وجود داشت از جمله  مسئله کشف حجاب و جلوگیری از برگزاری مراسمات  دینی ، بنابراین یکی از برکات انقلاب ما استقرار حاکمیت دینی است .

فرماندار بندرگز افزود :  دستاورد بعدی تعیین سرنوشت نظام به دست مردم  که جزء شعارهای انقلاب بوده و بنیان گذار جمهوری اسلامی هم تاکید ویژه  بر این مسئله داشتند و در همان روزهای اول انقلاب دستور برگزاری رفراندم  را صادر فرمودند و با رای  بیش از 98 درصدی مردم نظام جمهوری اسلامی تثبیت شد.

میرزائی قطع وابستگی  به بیگانگان و خودکفائی  در بسیاری از زمینه ها را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود :  با وجود تحمیل  تحریمهای ظالمانه ، ما در خیلی از حوزه ها نیازی به بیگانگان نداریم.

فرماندار بندرگز با اشاره به خدمات  دولتهای مختلف در تاریخ انقلاب اسلامی  گفت  : در دولت تدبیر و امید طرح جامع بهداشت و درمان در قالب طرح تحول سلامت از جمله  دست آوردهای مهم و تاثیر گذار در جهت رفاه مردم بود.

علی اصغر میرزائی ، با اشاره به اهمیت مذاکرات هسته ای ،  به رسمیت شناختن حق غنی سازی هسته ای ایران ، لغو قطعنامه های شورای امنیت و شورای حکام ، خارج شدن ایران از بند هفت منشور سازمان ملل متحد را از دستاو ردهای مهم نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید در جریان مذاکرات هسته ای اعلام کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان  با اشاره به دستاوردهای دیگر برجام از جمله ،   اقدام تاریخی  و بی سابقه سازمان ملل در صدور قطعنامه  علیه اسرائیل و محکومیت این رژیم اشاره کرد و گفت : این اقدام یک قدم در تحقق شعار مرگ بر اسرائیل می باشد ، از هم پاشیدگی اتحاد و انسجام آمریکا و متحدانش پس از مذاکرات و توافق برجام  از مهمترین دستاور دهای سیاست خارجی دولت تدبیر و امید بوده و نشان داد که در شرایط کنونی به قطع و یقین آمریکا دیگر آن اقتدار گذشته را نخواهد داشت .

میرزائی افزود : بعد از برجام هیچ قطعنامه ای بر علیه ایران صادرنشده است و در شرایط فعلی نیز بحث محکومیت ایران در خصوص  تسلیحات موشکی مطرح هست ولی سایرکشورها  بویژه روسیه و چین دیگر همراهی نخواهند کرد ،  بازگشت قدرت ایران در اوپک ، باوجودیکه عربستان و برخی کشورها جزء کشورهای قدرتمند اوپک محسوب می شوند  ولی ایران توانست نظراتش را تحمیل و عربستان را وادار به کاهش تولید نفت کند از دیگر دستاوردهای برجام محسوب می گردد.

فرماندار بندرگز باتوجه  به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تیم مذاکره کننده هسته ای که فرمودند :  هیئت مذاکره کننده را دوستانی که در این مدت زحماتی را بردوش گرفتند  امین ، شجاع ، غیور و متدین می دانم  ، این را همه بدانند  بنابراین با چنین فرمایشاتی حجت بر همگان تمام شد.

میرزایی در ادامه گفت :  در اجرای  بخش اقتصاد مقاومتی ،  5 محور به عنوان محورهای اصلی پیگیری ودر نظر گرفته شده شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت : بخشودگی بخشی از جرائم کارخانجات و بیمه های کارگری ، رفع مشکلات آبزی پروری و شیلات و استقرار  اداره شیلات در شهرستان که در ایام دهه مبارک فجر ،  روز 19 بهمن  افتتاح خواهد شد .

علی اصغر میرزائی با اشاره به  مراسم افتتاح متمرکز پروژه ها  بویژه با  ارزش ترین و مهمترین پروژه برای شهرستان  که پرده برداری از تندیس سردار عسگری می باشد پرداخت و  بیان کرد  :   71 پروژه   عمرانی – تولیدی و اقتصادی شهرستان با اعتباری بالغ بر 282 میلیارد و 569 میلیون ریال ،  که شامل    29 پروژه عمرانی با اعتبار 170 میلیارد و 409 میلیون ریال و  42 طرح تولیدی و اشتغالزا با  112میلیارد و 160میلیون ریال  و اشتغالزائی 96 نفر به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار بندرگز  با توجه به اهمیت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، حضور با شکوه و پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن را  نشان دهنده  اقتدار و حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با مقام معظم رهبر ی  و حمایت و پشتیبانی از دستاوردهای نظام اسلامی خواند  و افزود : راهپیمایی روز 22بهمن در شهر بندرگز روز جمعه  از ساعت 10:30 صبح از نبش خیابان شهید جلیلی ( مقابل بانک رفاه )  به سمت مسجد جامع بندرگز  و در شهر نوکنده نیز ساعت 11 صبح از شهرداری به سمت مسجد جامع  برگزار خواهد شد.

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده اقتدار و حمایت از نظام جمهوری اسلامی است

 

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده اقتدار و حمایت از نظام جمهوری اسلامی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 861
  • کد خبر : 30242