عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهتمام دستگاههای اجرایی شهرستان در پاسداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر

رییس شورای اداری شهرستان گرگان تأکید کرد:

اهتمام دستگاههای اجرایی شهرستان در پاسداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر

اهتمام دستگاههای اجرایی شهرستان در پاسداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر

فرماندار شهرستان گرگان ضمن تسلیت ایام محرم و با اشاره به قرار گرفتن در دهه اول محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر، بر اهتمام رؤسای دستگاههای اجرایی شهرستان گرگان در پاسداشت این هفته و اجرای برنامه های آن تأکید کرد.

"حیدر علی احمدی" در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به بخشنامه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و معاون سازمانها و ادارات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان بر تشکیل جلسه ستاد، آموزش، تشویق کارمندان مرتبط با این حوزه، کتابخوانی، تذکرات لسانی و حضور در نماز جمعه شهرستان در روز جمعه مورخ 9/8/93 تاکید کرد.

 

وی در ادامه به ضرورت ایجاد فضا سازی و تبلیغات محیطی و برگزاری مراسمات مرتبط با دهه محرم در ادارات و نهادها اشاره و ضمن تشکر از اقدامات سپاه پاسداران شهرستان و هیأت رزمندگان در تشکیل مراسم عزاداری روزانه از ساعت 5/6 صبح الی 8 از اعضاء خواست تا ضمن حضور و الگو برداری نسبت به افزایش شعور حسینی اقدام کنند.

فرماندار ضمن مهم بر شمردن اردوهای راهیان نور به اعضاء تاکید داشت: این مهم در مقطعی که دشمن جنگ نرم و مبارزه فرهنگی را علیه کشور ، جوانان و مردم ، شروع کرده است باید به صورت ویژه ای ملاحظه گردد و در این قسمت باید تفاهم نامه ای بین ادارات و حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان منعقد و امورات پیگیری و اقدام لازم هم صورت گیرد.

فرماندار همچنین بر اهمیت صرفه جویی در مصرف آب ، برق ، گاز و تلفن ادارات دولتی بر ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز در ماههای سرد سال و دو گانه سوز نمودن سیستم های گرمایشی ادارات و نانوایی ها و ..... مطالبی را بیان داشت .

احمدی با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی بر ضرورت انجام کار فرهنگی و تبلیغات لازم در این هفته و برگزاری جلسه ای تخصصی با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای شهرستان مبنی بر اهتمام جدی به این امر مطالبی را ایراد نمود.

رئیس شورای اداری شهرستان گرگان در ادامه با اهمیت مشاور جوان ادارات گفت : ادارات شهرستان یک نفر جوان تحصیلکرده و علاقمند را به فرمانداری معرفی و از آن یک فرد در آن اداره حداقل 5 نفر را بعنوان عضو کار گروه امور جوانان آن دستگاه تعیین و در شهرستان هم به مدیریت فرمانداری شورای اداری جوانان شهرستان با حضور نمایندگان جوان دستگاهها تشکیل و امورات را پیگیری خاص نمایند و مدیران هم نسبت به گرفتن مشاوره و شنیدن حرفهای جوانان و برآورد ساختن توقعات منطقی پرسنل جوان خود اقدام لازم را بعمل آورده و در این صورت می توانند با تشکیل سمن های غیر دولتی و موسسات فرهنگی به اهداف اجتماعی خود بهتر دست پیدا کنند .

فرماندار با اشاره به 13آبان روز دانش آموز و تقارن آن با عاشورای حسینی بر تجمع دانش آموزی و اجرای دسته های عزاداری توسط هیئت های دانش آموزی در گرگان تأکید کرد .

"حجت الاسلام ولی نژاد" مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان نیز در خصوص نهضت عاشورا ، اهداف امام حسین (ع) ، ولایتمداری و بصیرت و ارادت مسلمانان به سید الشهداء (ع) مطالبی را عنوان و با اشاره به برگزاری مراسم متمرکز عزاداری در روز نهم محرم در گرگان از ادارات و نهادها بالاخص دستگاههای امنیتی ، انتظامی ، ترافیکی ، تبلیغی و فرهنگی اجتماعی خواست در این مهم ایفاد نقش جدی نمایند.

اهتمام دستگاههای اجرایی شهرستان در پاسداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر

 

اهتمام دستگاههای اجرایی شهرستان در پاسداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر

 

اهتمام دستگاههای اجرایی شهرستان در پاسداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1021
  • کد خبر : 3053