عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران توانمند می‎توانند منشاء اثر درشرایط حاد اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی جامعه باشند

دکتر تربتی نژاد ،نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:

مدیران توانمند می‎توانند منشاء اثر درشرایط حاد اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی جامعه باشند

مدیران توانمند می‎توانند منشاء اثر درشرایط حاد اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی جامعه باشند

"دکترنور محمد تربتی‎نژاد" در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: مدیران توانمند می توانند در شرایط حاد وضعیت اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی جامعه اثرگذار باشند .

 وی با بیان اینکه نقش مدیریت بسیار حائز اهمیت است، افزود: قانون‎گذاری، نظارت بر اجرای قانون و ارتباط با مردم از جمله وظایفی است که برعهده ما نمایندگان است.
تربتی‎نژاد با بیان اینکه بنده اعتقادی به دخالت در کار مدیران ندارم، افزود: به دنبال این هستیم که با ارجاع دادن مردم به دستگاه‎های اجرایی بتوانیم مشکلات آنها را برطرف کنیم.
وی با بیان اینکه دو دفتر ارتباط مردمی در شهرستان های گرگان و آق‎قلا دایر کردیم، افزود: مشکلات ادارات مختلف را احصاء می‎کنیم و به صورت فصلی در اختیار مدیران قرار می‎دهیم تا به آن مشکلات بپردازند.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدیران در زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان در جذب اعتبارات استانی و ملی پرتلاش باشند.
تربتی‎نژاد با بیان اینکه پتانسیل‎هایی زیادی در شهرستان‎های استان داریم، افزود: مدیران متعهد و توانمندی داریم که با مردم به خوبی برخورد می‎کنند و می‎توانند مشکلات مردم را برطرف کنند.
وی با بیان اینکه در بعد استانی می‎توانیم به موفقیت‎هایی بیشتری برسیم، افزود: امسال توسط مقام معظم رهبری بنام " اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری شده است  و باید برای تحقق این اهداف همت مضاعف داشته باشیم .
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید استان به میانگین شاخصه‎های کشور برسد و در این راستا باید همه ی مسئولین تلاش نمایند .
دکترتربتی‎نژاد با بیان اینکه دولت 7 هزار میلیارد تومان بدهی دارد، گفت: دولت در استفاده از امکانات موفق بوده و عقیده دارم می‎توانستیم موفق‎تر هم باشیم و امید داریم در دوره بعدی به موفقیت بیشتری برسیم.
رونق تولید کشور را به پیشرفت می‎رساند
وی با اشاره به مشکل بیکاری در کشور و با بیان اینکه از رهگذر تولید است که کشور می‎تواند به پیشرفت برسد، افزود: نباید در انتخابات از امکانات دستگاه اجرایی بر شخصی یا علیه فردی استفاده شود.
تربتی‎نژاد به مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری به انتخابات حداکثری تاکید دارند و حداقل حسن آن این است که دشمنان را بر سرجای خود می‎نشانیم.
وی با بیان اینکه اگر دولت قدرت‎مندی در انتخابات انتخاب شود می‎توانند به توسعه کشور کمک کند، افزود: بیش از 8 هزار نفر در استان گلستان برای شورای شهر و روستا نامزد شدند و نباید با دید خلاف‎کار در هیئت نظارت بر انتخابات به این افراد نگاه کنیم.
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 98 درصد صلاحیت‎ها در انتخابات شورای شهر و روستا تائید شد، افزود: این آمار نشان می‎دهد که شرایط لازم را مردم برای مدیریت دارند و این بیانگر رشد فرهنگی کشور است.

مدیران توانمند می‎توانند منشاء اثر درشرایط حاد اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی جامعه باشند

 

مدیران توانمند می‎توانند منشاء اثر درشرایط حاد اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی جامعه باشند



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 488
  • کد خبر : 33359