عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح الحاق نقطه جمعیتی اسلام آباد به روستای قلندر آباد در حال پیگیری است


طرح الحاق نقطه جمعیتی اسلام آباد به روستای قلندر آباد در حال پیگیری است

طرح الحاق نقطه جمعیتی اسلام آباد به روستای قلندر آباد در حال پیگیری است

  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در جلسه ای پیرامون بررسی مسائل اسلام آباد اظهار داشت: فرمانداری و مسئولان شهرستان پیگیری های زیادی در خصوص حل مسائل اسلام آباد انجام داده است.

مهندس حمیدی با اشاره به اینکه نقطه جمعیتی از مدتها قبل نه جزوه شهر بوده و نه جزوه روستا تصریح کرد: مشکلات اسلام آباد همواره مورد توجه مسئولان امر بوده است اما به دلیل اینکه ساخت و سازها و تشکیل نقطه جمعیتی از اساس غیر قانونی بوده خدمات دهی دستگاههای خدمات رسان به این مکان امکان پذیر نبوده است.
وی افزود: اما برای حل انسانی مسائل این سکونتگاه که جزوه سکونتگاههای غیر مجاز است وارد عمل شدیم و با بررسی تمام راهکارها و طی مراحل قانونی که سیر اداری آنها شاید سالها به طول می انجامید ولی با عزمی که در این خصوص به کار بسته ایم توانسته ایم طرح الحاق آن را به روستای قلندر آباد پیگیری کنیم .
حمیدی اظهار داشت: در صورت تصویب این طرح، با الحاق این نقطه جمعیتی به روستای قلندر آباد امکان خدمات رسانی بوجود خواهد آمد و طرح هادی برای آن تعریف خواهد شد.
وی همچنین گفت: برای جمع آوری زباله هم اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه در انعکاس مسائل طرح شده در سایتها باید همه جوانب در نظر گرفته شود و برای اطلاع و آگاهی از اقدامات انجام شده از مسئولین سئوال شود افزود: سکونتگاههای غیر رسمی از جمله معضلات شهر گنبد کاووس هستند که چهره زیبای شهر گنبد کاووس را تحت الشعاع قرار می دهند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کیانپور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1286
  • کد خبر : 3404