عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بندرگز در فرمانداری برگزار شد


جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بندرگز در فرمانداری برگزار شد

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بندرگز  در فرمانداری برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بندرگز روز شنبه 14 مرداد با حضور فرماندار ، بخشداران و روسای دستگاههای اجرائی مربوطه در فرمانداری برگزار شد.

علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز اظهار داشت : با توجه به اینکه شهرستان بندرگز به عنوان  دروازه ورودی استان گلستان محسوب می گردد باید مسوولین مربوطه در بحث خدمات سفر بصورت جدی و با حساسیت مضاعف نسبت به اجرای وظایف محوله تلاش نمایند.

میرزائی افزود : علیرغم وجود مشکلات مربوط به تنگناهای مالی و اعتباری باید برنامه های مصوب طبق روال اجرائی گردند ، چرا که با وجود فعالیتهای انجام شده در سال جاری ،  نیاز به تلاش بیشتر در این حوزه همواره مشهود می باشد و ازطریق دستگاههای مربوطه بویژه  اداره میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان دبیر ستاد خدمات سفرشهرستان  باید تلاش بیشتری  در این زمینه صورت گیرد.

فرماندار بندرگز  اظهار داشت ، با توجه به تشکیل کمیته های تخصصی در حوزه خدمات سفر باید ارزیابی و رصد مستمر در خصوص نتایج اقدامات انجام شده صورت گیرد .

میرزائی افزود : با توجه به ابلاغ دستور العمل ارسالی از مراجع ذیصلاح در استان باید کلیه دست اندرکاران و دستگاههای مربوطه در قالب کمیته های اجرائی خدمات سفر وظایف محوله را به نحو  مناسب اجرا نموده تا منجر به نتایج موثر در حوزه شهرستان  گردد.

وی با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال اظهار داشت : یکی از مسیرهای تولید و اشتغال احداث کمپهای روستائی جهت استفاده روستاها از فرصت عبور مسافرین و زائرانی  که از محدوده شهرستان عبور می کنند می باشد و در این ارتباط تهیه و فروش برخی خوراکی های سنتی  و صنایع دستی  منطقه برای ایجاد درآمد ضروری بوده   که نیاز به تلاش بیشتر دهیاران و مسوولین محلی دارد.

میرزائی افزود : باید  گزارشهای مربوط به آمار مسافران ورودی به شهرستان به صورت مستمر مورد بررسی  قرار گرفته و در صورت بروز نوسان موارد آسیب زای آن برطرف گردد. همچنین   با ایجاد جاذبه های گردشگری مناسب زمینه جذب و ایجاد انگیزه اقامت مسافرین در شهرستان بیش از پیش فراهم گردد و تحقق آن منوط به تدوین برنامه های مناسب و اجرائی می باشد تا در قالب برنامه های موجود پیگیر جذب اعتبارات لازم از استان باشیم.

فرماندار بندرگز ، پیگیری پارک کودک ساحل نوکنده ، تامین آب بهداشتی سواحل نوکنده و بندرگز ، استقرار کانکس غریق نجات ، ترمیم تابلوهای جاذبه های گردشگری ، نظافت سواحل شهرستان ، جلوگیری از ارائه قلیان در تفرجگاهها ، کنترل قیمتهای اجناس ، رعایت مسائل بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی و ساخت و ساز غیر مجاز در سواحل را ازجمله مهمترین موارد در حوزه خدمات سفر شهرستان اعلام کرد. و ابراز امید واری کرد در فرصت باقیمانده تا پایان فصل تابستان با برنامه ریزی  مناسب وظایف محوله به نحو احسنت انجام گردد.

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بندرگز  در فرمانداری برگزار شد

 


 

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 520
  • کد خبر : 36205