عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری بندرگز


برگزاری جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری بندرگز

برگزاری جلسه کمیسیون  مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری بندرگز

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، جلسه کمیسیون  هماهنگی ، برنامه ریزی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز پنجشنبه به ریاست علی اصغر میرزایی فرماندار و با حضور سایر اعضاء درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز باگرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش ، با اشاره بر اهمیت بحث مبارزه با با قاچاق کالا و ارز اظهارداشت: با حضور درهر سنگری می توانیم نظام را حمایت و تقویت و همراهی نماییم و بحث مبارزه با با قاچاق کالا و ارز یکی از موارد با اهمیت  و ازجایگاه  خاصی برخوردار است . زیرا که دشمن بعد ازشکست در جبهه های جنگ ،  روشهای ایجاد محدودیت و تحریمهای اقتصادی  و مسائل مربوط به امورات تجاری و معیشت مردم را  برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیش گرفته است .

نماینده عالی دولت در شهرستان با توجه به تاثیر قاچاق کالا و ارز بر تولید و اشتغال و اهمیت مبارزه با آن در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: معضلات و پیامدهاي اقتصادی و اجتماعی  این پدیده در کشور به حدي رسید که رهبر معظم انقلاب توجه و اهمیت موضوع را یادآور شدند و در فرمانی همه دستگاه ها را ملزم کردند که مبارزه جدي با این معضل را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار بندرگز  با بیان اینکه برای مقابله با معظل قاچاق کالا و ارز  باید پیگیری و  نظارت مستمر صورت گیرد ، افزود:  هر یک از دستگاههای متولی  برابر دستورالعمل و وظایف تشکیلاتی و ارتباط با جامعه هدف و به عنوان یک وظیفه ملی باید در قبال مضرات قاچاق کالا احساس مسوولیت نموده واقدامات مهمتری را مدنظر قراردهند .

فرماندار بندرگز با اشاره بر اشکال مختلف پدیده قاچاق در سال هاي اخیر و ورود بر عرصه هاي مختلف فرهنگی، اقتصادي و غیره که موجب اختلال در وضعیت اقتصادی کشور گردید، اظهار داشت:  توجه به مسائل فرهنگی در راستاي مبارزه با قاچاق  ، اساس کار بوده  و  باید با اراده و غیرت ملی و دینی و بکارگیری  از ظرفیتهای  معنوی  و علمی  و مشارکت در گفتمانهای دینی و تبلیغی و برنامه ریزی در جهت اطلاع رسانی وآگاهی بخشی همگانی و عمومی افراد جامعه  و دقت نظر در خصوص قاچاق و مضرات آن و  آسیبهایی که متوجه اجتماع واقتصاد خانواده ها می گردد بسیج شوند.

وی طرح سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالاها را اقدامی مناسب جهت  جلوگیری از بروز تخلفات  در حوزه گمرکی و مانع از ورود کالاهای قاچاق  دانست و برجدیت بیشتر در راه اندازی سامانه جامع انبار نظارت بر کالاهای ورودی و پلاک گذاری  ادوات کشاورزی  تاکید کرد  .

برگزاری جلسه کمیسیون  مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری بندرگز

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 633
  • کد خبر : 37867