عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام فرماندار گالیکش به مناسبت یوم‌الله ۱۳آبان


پیام فرماندار گالیکش به مناسبت یوم‌الله ۱۳آبان

پیام فرماندار گالیکش به مناسبت یوم‌الله ۱۳آبان

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، حسن خسروی فرماندار این شهرستان به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ضمن بزرگداشت این روز بزرگ، یاد و خاطره حماسه‌آفرینان انقلاب اسلامی را گرامی داشت و مردم شهیدپرور، ولایتمدار و انقلابی شهرستان گالیکش را به حضور پرشکوه در راهپیمایی۱۳ آبان دعوت کرد.

در این پیام آمده است؛

۱۳آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن استکبار جهانی از ایران نقش تأثیرگذاری داشته است.

حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش آموز از حماسه‌های فراموش ناشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم الهی و آسمانی است. همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره) چهره پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

اینجانب ضمن گرامیداشت ١٣ آبان و روز ملی مبارزه با استکبارجهانی از تمام اقشار مردم شریف شهرستان گالیکش، به ویژه دانشجویان و دانش آموزانی که آینده‌سازان میهن عزیز و اسلامیمان هستند  دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی این روز تاریخ‌ساز حضور پرشور و با صلابت داشته باشند و از خداوند متعال پیشرفت و سربلندی را برای همه پویندگان راه معرفت به ویژه نسل پویای انقلاب اسلامی ایران  خواستارم.

لازم به ذکر است آیین راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) در شهر گالیکش ساعت ۹:۳۰صبح روز شنبه ۱۳ آبان از محل مسجد جامع گالیکش به سمت گلزار شهدای گمنام واقع در پارک لاله‌های انقلاب این شهر و در بخش لوه ساعت ۹ صبح شنبه از مقابل مسجد امام جعفر صادق(ع) روستای صادق آباد تا مقابل مدرسه برکت این روستا برگزار می‌گردد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 634
  • کد خبر : 38960