عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه آب، خاک، کشاورزی و منابع طبیعی و کشاورزی برگزارشد


جلسه کارگروه آب، خاک، کشاورزی و منابع طبیعی و کشاورزی برگزارشد

جلسه کارگروه آب، خاک، کشاورزی و منابع طبیعی و کشاورزی برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه کارگروه آب، خاک، کشاورزی و منابع طبیعی و کشاورزی به ریاست حسن هدایتی فرماندار شهرستان علی آباد کتول و با حضور کلیه اعضاء کارگروه در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

فرماندارعلی آباد کتول بیش از نیمی از اقتصاد شهرستان را وابسته به بخش کشاورزی دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال برماست تا با تلاش بیشتر در همه واحدها و دستگاههای اجرایی کشاورزی انجام دهیم.

هدایتی افزود :امید است با همکاری اعضای کمیته حفاظت از منابع آب شهرستان،بتوانیم این حوزه را بیشتر پوشش داده و در صدد رفع مشکلات آن برآییم.

فرماندار اظهار داشت:وظیفه این گروه علاوه بر بررسی چاههای غیر مجاز، فرهنگ سازی صحیح استفاده از آب،در بین کشاورزان وبهره برداران از چاههای موجود می باشد.

حسن هدایتی بر نقش فرهنگ سازی و آموزش صحیح مصرف آب به شهروندان تأکید و بیان کرد: کاهش و صرفه جویی در مصرف آب خصوصاً در بخش کشاورزی از اولویت های مهم دراین حوزه است که لازم است مسئولان ذیربط در خصوص مدیریت صحیح مصرف آب و اطلاع رسانی دقیق به کشاورزان، اقدامات مناسبی را انجام دهند.

در ادامه فرماندار حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی و رفع موانع اجرایی کشاورزی و هماهنگی و بر رفع مشکل کشاورزان تاکید کرد.

درپایان اقدامات به عمل آمده درخصوص اقدامات انجام شده در خصوص کشاورزان از طرف جهاد مورد بررسی قرار گرفت و مسائلی از قبیل چگونگی تأمین آب اراضی زراعی ، تأمین نهاده های کشاورزی از قبیل کود ، سم و … و بیمه محصولات کشاورزی و سوخت مورد نیاز کشاورزان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جلسه کارگروه آب، خاک، کشاورزی و منابع طبیعی و کشاورزی برگزارشد

 

جلسه کارگروه آب، خاک، کشاورزی و منابع طبیعی و کشاورزی برگزارشد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .