عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان علی آبادکتول برگزارشد


جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان علی آبادکتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه کارگروه حفاظت از منابع آب شهرستان با حضوردکترزنگانه معاون فرماندارعلی آباد کتول برگزارشد.

دکتر زنگانه معاون فرماندار علی آبادکتول اظهار داشت: به دلیل کمبود بارش های جوی در چند سال اخیر و استفاده بی رویه از منابع آبی، استان وشهرما در شرایط کم آبی قرار دارد.

وی بیش از نیمی از اقتصاد شهرستان را وابسته به بخش کشاورزی دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برماست تا با تلاش بیشتر در همه واحدها و دستگاههای اجرایی کشاورزی را از سنتی به کشاورزی صنعتی و مکانیزم تبدیل کنیم.

زنگانه افزود :امید است با همکاری اعضای کمیته حفاظت از منابع آب شهرستان،بتوانیم این حوزه را بیشتر پوشش داده و در صدد رفع مشکلات آن برآییم.

معاون فرماندار اظهار داشت:وظیفه این گروه علاوه بر بررسی چاههای غیر مجاز، فرهنگ سازی صحیح استفاده از آب،در بین کشاورزان وبهره برداران از چاههای موجود می باشد.

دکترزنگانه در مورد لزوم همکاری ادارات مربوطه افزود: باید سایر ادارات،همکاری جدی با اداره آبیاری ودبیر خانه کارگروه حفاظت از منابع آب داشته باشند و نسبت به تأمین امکانات و آزاد سازی نیروهای مورد نیاز اقدام نمایند.

جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان علی آبادکتول برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .