عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار مراوه تپه: ملاک سنجش و اعتماد مردم به نظام اسلامی، عملکرد مسئولان است


فرماندار مراوه تپه: ملاک سنجش و اعتماد مردم به نظام اسلامی، عملکرد مسئولان است

 فرماندار مراوه تپه: ملاک سنجش و اعتماد مردم به نظام اسلامی، عملکرد مسئولان است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه، فرماندار شهرستان در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه،  با تاکید بر ضرورت تلاش همگانی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی بویژه ازسوی مسئولان، خاطرنشان کرد: ملاک سنجش و اعتماد مردم به نظام اسلامی، عملکرد مسئولان است.

اسمعیل تاجی گفت: نظام جمهوری اسلامی ما یک نظام مردمسالار است و همه اقشار، اقوام و مذاهب در مدیریت و اداره این نظام شریک هستند.
وی با تاکید برضرورت حفظ نظام اسلامی که برای پیروزی و بقای آن زحمات زیادی کشیده و خون های زیادی نیز ریخته شده است، افزود: برای حفظ و پاسداشت از این نظام همه اقشار مردم، بویژه مسئولان باید احساس مسئولیت نمایند.
تاجی، نحوه رفتار و کردار مسئولان را در نگهداشت نظام جمهوری اسلامی مهم دانست و اضافه کرد: مردم سخن و رفتار مسئولان را به دقت مورد سنجش قرار می دهند بنابراین باید حرکات مسئولان در راستای تایید و تقویت اعتماد مردم به نظام باشد.
وی تصریح کرد: مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی یک امانت بزرگ الهی است و باید تلاش کرد در مدت عهده دار بودن مسئولیت، خطایی که به موجب آن در مردم بی اعتمادی نسبت به نظام ایجاد کند، سر نزند.
فرماندار مراوه تپه همچنین با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای نشان دادن چهره خشن از اسلام به جهانیان با تشکیل و حمایت از گروهک های تکفیری داعش، یادآور شد: امروز نظام اسلامی ما که بحق نشات گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است، باید بیش از گذشته برای معرفی اسلام راستین و رحمانی به مردم جهان تلاش کند.
تاجی، نقش علما و روحانیون را در این خصوص مهم دانست و گفت: یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی تربیت انسان صالح و متعالی است که دراین بین نقش تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از دستگاه های مهم فرهنگی و نیز نقش علما و روحانیون دراین حوزه بسیار مهم و تاثیرگذار است.
وی افزود: امروز اقشار مختلف مردم و مسئولان بایستی با وحدت و همدلی در ترویج شعائر و فرهنگ اسلامی و معنویت درجامعه بیش از پیش تلاش کنند.
تاجی همچنین با قدردانی از تلاش رئیس قبلی اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه برای پیگیری احداث ساختمان این اداره با هزینه 10 میلیارد ریال، بر لزوم تلاش رئیس جدید این اداره برای تجهیز آن با مساعدت اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان تاکید کرد.
وی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تلاش دولتمردان آن بویژه دولت تدبیر و امید، مطالبات مردم مراوه تپه درحوزه های مختلف درحال تحقق است و توسعه این شهرستان نیز شتاب گرفته است.
در ادامه معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی در جامعه از جمله مخاطرات شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، ماهواره، طلاق و اعتیاد، گفت: راه مقابله با این آسیب ها و چالش ها، ترویج فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سایری افزود: امروز آسیب های حوزه فرهنگ که مقام معظم رهبری از آن به 'ولنگاری در فرهنگ' تعبیر نمودند، نگرانی هایی را ایجاد کرده که همه وظیفه داریم برای رفع این نگرانی ها و حفظ فرهنگ اسلامی تلاش کنیم.
وی با تشبیه فرهنگ به هوا گفت: آنگونه که انسان برای زنده ماندن به هوا نیاز دارد، جامعه اسلامی نیز برای حفظ و بقای خود به ترویج فرهنگ اسلامی نیاز دارد بنابراین باید سموم را از فرهنگ غنی اسلامی جدا کنیم.
حجت الاسلام سایری اضافه کرد: برای ترویج فرهنگ اسلامی و انجام فعالیت های فرهنگی باید نقش مردم بویژه جوانان و علما و روحانیون پررنگ تر و تعامل ادارات و نهادها با یکدیگر در این حوزه بیشتر شود.
دراین مراسم که امام جمعه اهل سنت و برخی مسئولان مراوه تپه نیز درآن حضور داشتند، از تلاش های حجت الاسلام 'حسنعلی امیرشاهی' رئیس قدیم اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان قدردانی و حجت الاسلام 'ایوب ممشلی' به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

فرماندار مراوه تپه: ملاک سنجش و اعتماد مردم به نظام اسلامی، عملکرد مسئولان است

 

فرماندار مراوه تپه: ملاک سنجش و اعتماد مردم به نظام اسلامی، عملکرد مسئولان است

 

فرماندار مراوه تپه: ملاک سنجش و اعتماد مردم به نظام اسلامی، عملکرد مسئولان است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .