عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار هنرمندان آزادشهر با فرماندار این شهرستان


دیدار هنرمندان آزادشهر با فرماندار این شهرستان

دیدار هنرمندان آزادشهر با فرماندار این شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، هنرمندان این شهرستان با فرماندار آزادشهر دیدار و مشکلات و مسائل هنری شهرستان را با وی در میان گذاشتند.

در این دیدار حسینی ضمن خوش آمد گویی به هنرمندان اظهار کرد: من فکر می کنم، در شناسایی شهرستان آزادشهر به مردم شهرستان، استان و کشور خیلی کم کاری انجام شده است و ما باید تمام تلاش خود را برای این معرفی این شهرستان انجام دهیم و هنرمندان پتانسیل خوبی برای این موضوع می باشند.

وی ادامه داد: شهرستان آزادشهر در بحث فعالیتهای دینی و مذهبی در استان و حتی در کشور با فاصله ای زیاد فوق العاده عمل می کند، اما در بحث مسائل ملی کم کاری داریم. فعالیتهای هنری ما حتما دارای یک چارچوب می باشد و حتما باید در همان چارچوب انجام شود، اما در آزادشهر کار آنچنانی انجام نشده که بگوییم در چارچوب بوده است یا خیر.

فرماندار آزادشهر افزود: مهمترین مشکل امروز کشور، مشکل آسیب های اجتماعی است و هنرمندان ما باید در این زمینه ورود پیدا کنند و با مسائل سیاسی و جناحی هم کاری نداشته باشند زیرا همه ی ما باید برای تقویت نظام تلاش کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: هر فردی از یک موضوعی لذت می برد، مثلا بنده با دعا، دوستی با قرآن، یک دیگر با موسیقی یا فیلم و ... ، اما وظیفه من به عنوان فرماندار، مدیریت همه ی زمینه ها است و باید در همه ی زمینه ها کار کنیم.

فرماندار آزادشهر در خصوص تاثیر هنر بر مردم گفت: هنر تاثیر زیادی بر افراد دارد. بنده یک فیلم ۱۵ دقیقه ای درباره جنگ عراق کویت نگاه کردم که توسط آمریکایی ها درست شده بود، در این فیلم بدون آنکه اشاره مستقیمی به نام آمریکا شود، با نشان دادن پرچم آمریکا در هر چند دقیقه، به انسان القا می شد که آمریکا مردم کویت را از دست صدام نجات داده است. اگر در کشور ما هم فیلم فاخری که روی آن تفکر شده باشد، ساخته شود حتما مورد استقبال قرار می گیرد و تاثیرگذار خواهد بود.

حسینی بیان داشت: فیلم به وقت شام، یک فیلم فاخر و خوبی است که انسان از دیدن آن لذت می برد و همینجا از خانم رجنی، رئیس اداره ارشاد درخواست می کنم، قبل از اینکه فیلم به وقت شام از روی پرده سینمای آزادشهر برداشته شود، کارکنان ادارات را برای دیدن این فیلم ببرند. هزینه آن را فرمانداری متقبل خواهد شد.

وی اعلام کرد: ما به دنبال فروش محصولات تولیدی هنرمندان شهرستان هستیم و در اولین قدم دستور داده ایم که اگر قرار است هدیه ای در ادارات به فردی داده شود، حتما از محصولات هنرمندان آزادشهری باشد. در همین خصوص در جشنی که برای روز معلم خواهیم گرفت، ۱۵۰ هدیه نفیس از تولیدات هنرمندان شهرستان را کادو خواهیم داد.

بعد از سخنان فرماندار، هنرمندان به طرح مشکلات و مسائل خود پرداختند.

دیدار هنرمندان آزادشهر با فرماندار این شهرستان

 

دیدار هنرمندان آزادشهر با فرماندار این شهرستان

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 463
  • کد خبر : 44318