عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌کلاله برگزار گردید


اولین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌کلاله برگزار گردید

اولین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌کلاله برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله اولین‌ جلسه کار گروه اجتماعی و فرهنگی مورخ دوم اردیبهشت با حضور مهندس حمیدی فرماندار، حجت الاسلام کشیری امام جمعه شهرستان کلاله و الحاج آخوند آدینه امام جمعه بخش پیشکمر و دیگر اعضا برگزار شد.
مهندس حمیدی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد:امروزه ، تهاجم فرهنگي به مسئله اي جهاني تبديل گرديده است و اين ابتلاي جهاني، بسياري از كشورها را به چاره انديشي وا داشته است.
وی افزود: انديشمندان و روشنفكران كشورهاي غير اسلامي نيز نسبت به امحاء فرهنگ كشور خود در برابر فرهنگ ماهواره اي، دغدغه خاطر دارند و در مواجهه با اين پديده ساختارشكن، خود را مسئول مي دانند.
مهندس حمیدی گفت:ناگفته پيداست كه حجم، سطح و ضريب استفاده از فضای مجازی خصوصاً تلگرام در كشور ما به مراتب نسبت به ساير كشورها بيشتر و حادتر مي باشد
وی در ادامه افزود: بنابراين ايران به عنوان يكي از كانون هاي مورد تهاجم آنان مطرح مي باشد
حمیدی در پایان گفت: بي گمان اين مسئله،باید مسئولان، جامعه شناسان و روشنفكران جامعه ما را در انجام رسالت فرهنگي خود در پاسداري از آرمان ها و مقابله با تهاجمات فرهنگي، راسخ تر و استوارتر سازد.
حجت الاسلام کشیری امام جمعه  کلاله در این جلسه گفت:دشمن در تمامی حوزه های فرهنگی واجتماعی ورود پیدا کرده وخواهان ضربه زدن برپیکره نظام وجامعه هستند، ما باید با همفکری هم راهکار خوبی ارائه دهیم.
الحاج آخوند آدینه امام جمعه بخش پیشکمر هم فاصله گرفتن خانواده ها از مسائل اعتقادی و دینی را باعث مشکلات و آسیب های اجتماعی دانست و پیشنهاد داد مردم مثل سابق به مسائل دینی بیشتر توجه کنند و تربیت فرزندان در کانون خانواده را جدی بگیرند.

اولین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌کلاله برگزار گردید

اولین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌کلاله برگزار گردید


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 367
  • کد خبر : 44580