عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه كميسيون اتباع خارجه شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه كميسيون اتباع خارجه شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه كميسيون اتباع خارجه شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه كميسيون اتباع خارجه شهرستان آزادشهر با حضور سيد رسول حسيني فرماندار شهرستان و اعضاي كميسيون و با دبيري حسن عبدي دبير شوراي تامين شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، "سید رسول حسینی" در این جلسه ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان با اشاره به اهمیت شناسایی اتباع و مهارجین خارجی در شهرستان اظهار داشت:با شناسایی اتباع و مهاجرین در شهرستان،ضمن برنامه ریزی کلی و ساماندهی می توان به راحتی آنها را کنترل نمود. پوشش لازم برای رصد فعالیت‌ها و تحرکات اتباع، مباحث و موضوعات مختلف از قبیل نحوه اقامت، اشتغال، ازدواج، بیمه، آموزش، بهداشت و درمان، ترکیب جمعیتی همگی از موارد مهمی هستند که داشتن اطلاعات و آمار جامع می تواند در مدیریت مسائل مربوط به اتباع کمک شایانی کند.

فرماندار شهرستان آزادشهر اضافه کرد: در این راستا هماهنگی و هم افزائی دستگاههای عضو کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی همچون نیروی انتظامی،سپاه و ثبت احوال و ارائه اطلاعات و آمار مرتبط با آنان به فرمانداری بسیار با اهمیت می باشد.

"حسینی" بر لزوم تقویت و بروز رسانی اطلاعات اتباع خارجی تاکید داشت و گفت: تمامی دستگاهها و نهادها بایستی اطلاعات خود را بروز کرده تا در آینده مشکلی متوجه شهرستان نشود.

كميسيون اتباع خارجه از كميسيون هاي زير مجموعه شوراي تامين شهرستان است كه موارد مربوط به اتباع خارجه شهرستان از جمله نحوه كار و فعاليت، سكونت، ثبت نام مدارس و ... را رصد و تصميمات مقتضي را اتخاذ ميكند.

جلسه كميسيون اتباع خارجه شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 712
  • کد خبر : 45992