عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار بندرگز از اجرای طرح مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار


بازدید فرماندار بندرگز از اجرای طرح مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار

بازدید فرماندار بندرگز از اجرای طرح مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار

فرماندار بندرگز از اجرای طرح مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار حاشیه نشین این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، حسین احمدی با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای از نزدیک اجرای طرح مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار حاشیه نشین در بندرگز مورد بررسی قرار داد.

فرماندار بندرگز در این بازدید گفت : این طرح در قالب تفاهم نامه میان وزارت کشور و سازمان آموزش فنی و حرفه ای در مناطق حاشیه ای شهرها و سکونتگاه های غیررسمی در حال اجراست.

وی بیان داشت : مهارت آموزی در شهرستان بندرگز در رشته های آشپزی ، نقاشی رو پارچه ، کیف دوز چرمی و پرورش زنبور عسل انجام می شود و انتخاب رشته برای شرکت کنندگان آزاد است.

احمدی با اشاره به اینکه هزینه اجرای این طرح از سوی وزارت کشور تامین می شود ، بیان کرد: در هماهنگی انجام شده ، حمایت های پس از مهارت آموزی از این زنان انجام می شود تا شاهد اشتغال و ایجاد درآمد اقتصادی برای آنان باشیم .

این مقام مسوول اظهار داشت : اظهار کرد: این طرح با هدف توسعه عدالت اجتماعی ، توجه به خانواده و حمایت از زنان سرپرست خانوار و تلاش برای توانمندسازی خانواده های حاشیه نشین صورت می گیرد.

فرماندار بندرگز گفت : این طرح در مرکز آموزش فنی و حرفه ای و مراکز وابسته به آن و برحسب علاقه مندی و رشته منتخب از سوی زنان سرپرست خانوار انجام می شود.

بازدید فرماندار بندرگز از اجرای طرح مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار

 


 

 

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 351
  • کد خبر : 46447